HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Wacht maar af, in 2025 is @Brunmontagne weer aan de beurt. Weet lekker waar hij mee bezig is, lekker puh :wink: maar zeg lekker niets :innocent:

8 likes

Nou ja, laten we hopen dat Squale dan in ieder geval de tweede wordt, die nog een keer tot HFLE gekroond wordt!:crown: De vorige keer is ook wel een hele tijd geleden. Het is er wel weer eens tijd voor, toch?:blush:

5 likes

Lukt het niet meer voor 1 september?
Op zich zou het wel aardig zijn als zich nog een tweede gaat melden, dan is er iets te kiezen en wie weet dan wél een horloge met een datum(venster) … :joy: geintje jongens, kom op nou!

:beers:

9 likes

Deze was dat…

2 likes

Welke was de eerste squale? Het HFLE archief gaat precies maar tot 2017 terug. Kunnen we dat nog ergens zien?

3 likes

Hier te vinden:

5 likes

In het verkooparchief wat plaatjes gevonden: Klik.
Zwart met oranje én zonder datum, zoals het heurt … :sunglasses: :beers:

4 likes

Ik doe mee, kan er niet
een ietsie pietsie datumpje erop?
Pleasssse

2 likes

ls-bezbecja

9 likes

:flushed::pleading_face:🥹:sob::sob::sob::sob::sob:

5 likes

:joy:

2 likes

Bedankt , ook @junior. Het huidig voorstel is beter imo :slight_smile: :+1:

4 likes

spit-take-laughing

4 likes

Er was er nog eentje met een historisch figuur erin met rode vlaggen met zwarte kruizen op de achtergrond maar ik was bang dat ik daarvoor zou worden gevlagd :roll_eyes: :joy:

7 likes

Ik denk dat ik weet wie je bedoelt… Deze is veiliger :joy::joy:

3 likes

Ik ga het niet redden dit jaar (helaas)!
Ben op het moment druk met een gaaf project voor WatchUSeek en daar zit op dit mijn tijd en energie in :wink:.

Ik zal alvast datum groots omcirkelen op de lijst :rofl:.

12 likes

Heel gaaf voorstel in ieder geval allen. Heel veel plezier gewenst met dit traject/project! :muscle:

7 likes

Leuk dat ‘een kaaskop’ :wink: ook voor een internationaal forum aan het klussen is.
Heel benieuwd wat dat gaat worden. Succes in ieder geval! :ok_hand:

5 likes

Haha thanks! Stiekem ook wel erg eervol. Ontwerpfase is nu klaar en de bestellingen zijn deels al binnen. Brazilië, Tunesië, Filipijnen, VS, Italië, Australië… Ze gaan alle kanten op, heerlijk.

Genoeg over mij. Ik vind het een erg gaaf horloge en lekker subtiel. Nogmaals veel plezier gewenst allemaal, dit moet wel een groot succes gaan worden!

12 likes

Ik ben benieuwd waar je mee bezig bent Pascal! Heel veel succes met de lopende projecten.

4 likes