HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Haha. Oke nog goede 2 weken wachten!

3 likes

Nog 6 toch?!

2 likes

Zeker!

:arrow_down:

4 likes

Nee…niet nog langer wachten

4 likes

I know, right?!

Wat ons betreft mogen ze nu al voor ons aan de slag, bij Squale! :grin:

6 likes

Het had voor mij ook al mogen beginnen! Maar helaas zijn wij de puppets en moeten we wachten op any movement by the puppeteer :sweat_smile:.

4 likes

Top ! - mijn stem & bestelling hebben jullie

6 likes

Gatsby Thank You GIF - Gatsby Thank You - Discover & Share GIFs

6 likes

De mijne ook…:joy:

4 likes

Zal ik alvast een bordje aan de deur hangen?

7 likes

Hoeveel dagen kun je stemmen :innocent: :innocent:

1 like

Volgens mij is de stemronde 2 weken geopend.

6 likes

Ah, beter lezen volgende keer :crazy_face:

3 likes

Ik snap het wel! Iedereen is dolenthousiast en wil graag z.s.m. zijn of haar eigen exemplaar in huis hebben.

En laat het nou deze enthousiasme zijn dat je hartje sneller doet kloppen, waardoor je met allemaal vragen zit, maar gewoonweg vergeet te lezen. Heel normaal!

Zien we dagelijks bij nieuwe leden hier op het forum. :joy:

Zei de groene!

5 likes

Ja. Hierbij mijn excuses. Te enthousiast :laughing:.
En oke de Squale wordt gekozen. Ik heb mij zorgen al een paar keer uitgesproken… 150 stuks. De animo lijkt erg groot!

4 likes

Nergens voor nodig toch!

We gaan het zien!

3 likes

Wel serieuze interesse. Heb alleen geen Paypal account. Nooit de meerwaarde daarvan gezin en ook tot nu toe nog nooit gemist. :sweat_smile:

5 likes

Tot je nu dus de Hfle gaat missen…

Voor mij een extra bescherming om mijn creditcard niet overal te laten slingeren.

4 likes

Komt vast goed, volgens mij zijn er bij sommige HFLE meerdere betaalopties geweest , mocht het niet zo zijn en je wilt mee doen kunnen we dat onderling wel regelen dat ik 2 x via PayPal betaal.

6 likes

Super super gaaf mannen! Mijn stem heb je (en m’n geld ook als het al zou kunnen :sweat_smile:)

Hebben hebben hebben :star_struck::star_struck::star_struck:

6 likes