Als 13 kan, betaal ik nu!!!
Hoe meer ik kijk hoe mooier hij (of eigenlijk “zij”) wordt!!
Met blauwe tropic…Heerlijk!!!
Als nummer 55 nog beschikbaar is dan mag mijn inschrijving er ook bij
(Met een ander serienummer ook hoor, maar bij voorkeur #55)
Heren,
Wij zijn dol op jullie enthousiasme, maar het reserveren van nummers heeft tot onze spijt nog geen zin.
De deadline om überhaupt een eerste voorstel in te leveren, duurt nog tot 1 september. Dan pas komt er een stemronde.
Dus gelieve nog even geduld .
Bedankt meneer Wick!
heb ik iets aangericht
In het kader van verwachtingenmanagement …
Als er nog een andere kandidaat komt, dan kan het zelfs tot uiterlijk 15 oktober duren alvorens we gaan stemmen.
PS Nummer 10 graag!
Zelfde nummer als mijn Thalassa …
Wat een mooi voorstel! Super plan, lijkt me niet dat dit overtroffen wordt maar wie weet.
Voor mij is dit de horloge waarvan ik nog niet wist dat ik m nodig had Damn.
Hahaha, het lijkt wel een bingo club uit een wild west verhaal.
Blauwe lume + no date =
Hij gaat niet uit m’n hoofd, doe mij maar 34!
Mooi ding. Wat mij betreft vervroegde verkiezingen.
Erg mooi, mijn complimenten voor jullie voorstel.
Wel een probleem, mevrouw Slow wil deze hebben
Ff snel gekeken maar 40 mm toch!
Heel erg gaaf. Dit jaar weer eens meedoen waarschijnlijk. Is er ook nagedacht om er een lefty van te maken? Zonder date zou dat slechts een kleine aanpassing zijn, gezien dat de kast symmetrisch is.
Zou voor mij zeker ook een grote plus zijn.
Mooi ontwerp maar helaas te groot voor mij qua L2L.
Goedemorgen Squale vrienden en vriendinnen in spé.
Ik zou dit zelf ook wel mooi vinden, maar omdat het toch weer een aparte handeling is, brengt het extra arbeidskosten met zich mee. Om de prijs zo laag mogelijk te houden en binnen budget, hebben we veel keuzes moeten maken en ervoor gekozen om niet voor een LHD te gaan.
Voor jouw beeldvorming @pverstraten, aan de onderkant van de dial zitten pinnetjes die het op z’n plaats houden. Als je de kast dan als LHD wilt dragen, zul je de pinnetjes moeten afbreken en contra moeten lassen. Met alle meerwerk kosten van dien.
Ik draag al jaren Squale en heb hele kleine polsjes, 16cm. Wil (bij mij) prima. Maar is natuurlijk persoonlijk.
Prachtig ontwerp!
We zijn er dan ook gelukkig pas begin van dit jaar mee begonnen .
Gaaf, wat een mooi exemplaar zo !
Mannen! Top werk verricht misschien wel mijn 1ste hfle