Ben benieuwd!
Btw. Wanneer kan er nu gestemd worden? Vanaf 1 sept toch? En dan een maand lang?
Ben benieuwd!
Btw. Wanneer kan er nu gestemd worden? Vanaf 1 sept toch? En dan een maand lang?
Heb je een Ice/sky Blue strap kunnen vinden?
Ik heb overigens op 26 augustus een (niet horloge gerelateerde) bestelling gedaan en dat kwam ook net binnen. Das best heel erg snel!
Daar nog niet naar gekeken, is nog veeeels te vroeg man voor de hfle
Deze zijn allen voor de Cosc.
Over die vraag zaten we toevallig vanmorgen te appen, met het team.
Volgens mij heeft @Kleine_gup_in_grote_oceaan daar net iets over gepost in dit topic
Als jullie (en anderen) nou gewoon af en toe ook even de reacties lezen …
Uiterlijk 15 oktober dus.
Ware er geen andere kandidaat dan was je je geld overmorgen al kwijt geweest.
Haha, moest even hieraan denken. Dacht, ik post 'm wel even in de Squale kroeg. Daar houden we wel van een beetje rock & roll, toch?
Zeker!!
Ja. Dat had juist mooi geweest haha!
Heb er centjes voor staan hoor!!!
Wat een leuke !! Hoe heet ‘ie?
Zekerweten
Redelijk zegt ie! Als ik m’n bril afzet, zie ik het nog .
Heerlijke diepe sunburst. Hopelijk een mooi voorproefje van hoe de HFLE eruit kan komen te zien
Pffff, niet wegdoen hoor, die. Misschien zelfs mooier dan mijn eigen blauwe super, laat het hem maar niet horen.
( btw @VriesKou my 2cts is zowiezo de super en de 1521 houden, wat je ook doet
Van die Smiths, Citizen en Traska aan jezelf vragen, “als ik er nu van die 3 eentje MOEST kiezen, welke zou het zijn?” )
Ja weetikveel ik dacht dat jullie dat wel ff voor mij zouden fixen (denk de 1545 GMT
)
Van de Chronomaster en Traska weet ik dat ik er iemand anders blij mee kan maken net als van de Matic
Misschien is dat wel ‘the way’ beetje liefde verspreiden
O.k., so
Meteen budget vrij voor deze