HFLE 2026: Brunmontagne Ambassador Meteorite - Fase 4: De wijzers. Update vanaf post 328

Dubbele index voor de 12.
Wordt de subdial zwart of ook in meteoriet?

2 likes

Thanks voor het meedenken.
Goed punt, die gooi ik er ook in. In de voorbeelden hier boven was het steeds zwart en dat geeft wel een mooi contrast dacht ik zo.

3 9 12 en de kleine seconde in dezelfde kleur als de uur en minutenwijzer vind ik wel erg mooi.

De 3-9-12 vind ik best een geslaagde toevoeging. Maar vind de zwarte subdial met rode seconde wel beetje afleiden van de meteoriet dial en samen met de rest beetje too much. Is misschien een lichte meteoriet subdial met donkere seconde indexen wel een mooi rustig contrast. HFLE op de dial als contrasterend kleur accent kan ik dan wel ook wel waarderen

2 likes

Oehh, ik denk dat 2 vormen van meteoriet juist enorm verstorend zouden werken

2 likes

Ja negeer de rode wijzer op de subdial nog maar even, de kleur daar van gaan we bij de volgende fase over praten :slight_smile: . Ik gooi er naast de inrichting ook wel even een poll uit voor wat betreft de kleur subdial. Dan hebben we de wijzerplaat mooi in z’n geheel besproken.

1 like

Ik was er best content ermee met mijn beperkte AI skills :joy:

1 like

Hele mooie die linnen dial,kleuren van het forum en rood accent tevens👌

1 like

Ziet er goed uit zo, ook de rode seconden wijzer mooie toevoeging.

4 likes

:point_up_2:+1

2 likes

Mooie optie! Zou ik zeker meenemen.

Dat breekt de boel een beetje, anders heb je niet eens een kleuren camera nodig.

4 likes

Het is maar net welke kant je op wilt. De extra nummers breken de boel ook wat op, de meteorieten plaat ook. Alleen wat de een breken vindt, bestempelt de ander als afbreken :sweat_smile:

Ik heb zelf nog wat aangerommeld met Gemini, en ben uiteindelijk ook op een monochrome variant gekomen die ik het mooiste vind. Gelukkig blijft het een groepsproces :grin:

1 like

Ik vind de Rode kleine seconde een afknapper.
Ik zou misschien voor grijs antraciet of zoiets gaan.
Iets wat contrasteert met de Dial en dat toch de kleur erbij past
Een homogeen contrasterend geheel wb Dial en kleine seconde

2 likes

Doe ik! :slight_smile:

Haha klopt, maaaaar die wijzer kletsen we volgende ronde over!

Haha klopt! Leuke uitdaging om dat allemaal te bundelen, maar dat gaat best aardig!

Ja thanks, ik zal eens even zien of ik er nog wat van kan delen of dat ik zelf nog even met AI aan de slag moet.

Thanks! Daar gaan we de volgende ronde zoals gezegd over stemmen. Eerst de dial “even” afmaken!

1 like

Ik houd het bij de dubbele index :laughing:

2 likes

HFLE 2026: Brunmontagne Ambassador Meteorite - Fase 3.5: De Dial inrichting. Stemmen bij post 296.

Goed, we gaan weer een ronde stemmen! We stemmen hier voor twee elementen, de indexen en de subdial!

Inrichting wijzerplaat
  • Brunmontagne 12
  • Dubbele index
  • 12-9-3
0 stemmers

En dan de subdial!

Zwart:

Meteoriet:

Subdial
  • Zwart
  • Meteoriet
0 stemmers

Stemmen maar! :slight_smile:

9 likes

Ik heb met alleen 12 hier een beetje het gevoel dat ze een paar nummers vergeten zijn.

2 likes

Haha snap ik nu de 12 3 9 optie erbij staat!

Boel veranderd na een nachtje slapen zie ik wel! Toen ik ging slapen stond de Brunmontagne 12 nog bovenaan haha. Die is goed voorbijgestreefd!

5 likes

Zo grappig wat smaak doet - ik vind het met alleen maar indices zonder cijfers dan weer zo’n “13 in een dozijn” horloge worden :face_with_peeking_eye:

7 likes

Jeetje ik heb geen smaak, ik vond de 12 juist heel elegant en net even speciaal.

4 likes