Ik zie nu een meer antraciet subdial. Het mag wat mij betreft best een mono kleur zijn en niet ook in meteoriet, maar dan zou ik wel een kleur pakken die erg dicht in de buurt komt van de donkergrijze/antraciet tinten uit het meteoriet. Het zwarte van een render hierboven vond ik veel te veel afsteken.
Zwart steekt ook behoorlijk af, maar @Brunmontagne is het zwart of onyx? En is de lichte meteoriet voor de sub ook een idee? Of was dat al eens voorgesteld maar naar de donkere krochten verhuisd?
Haha het is een stuk veiliger he, dat zien we wel meer terug. Voor mij is het juist wél weer wat anders dan gebruikelijk dus ik vind het nog steeds leuk.
Haha of juist wel! Vind ik ook, maar wellicht dat een dubbele index het juist wel meer in balans brengt.
Ja ik had het even antraciet moeten noemen denk ik. Kleurendoof he, krijg je dat
. Ik zorg er er iig voor dat het en kleur wordt die in lijn is met de kleur van de uiteindelijke dial. Thanks voor het meedenken!
Het is nog niks natuurlijk maar het idee van “zwart” is dat het een kleur wordt in lijn met de wijzerplaat. Sowieso is het geen onyx steen hoor. Laten we het maar houden op “egaal en qua kleur in lijn met de rest vd dial”.
Ik heb een poging gedaan tot het kijken naar een lichtere meteoriet subdial maar weet 1; niet of dat uberhaupt te maken is en 2 ik wilde juist niet met teveel opties komen en trechteren. We hebben nog genoeg aspecten te bespreken
.
Duidelijk!
Dat had ik dus ook.
Al bijna 100 stemmen zie ik! Dat gaat mooi vlot zo!
We gaan deze fase 3.5 morgen al afsluiten en dan gaan we het hebben over Fase 4: de wijzers. Daarna gaan we beginnen met de band en gaan we naar de verrassing van dit project! Deze fase zal denk ik meer tijd nodig hebben dan de overige fasen en zal dit horloge echt helemaal uniek gaan maken!
Volgens de planning zijn we dan mooi op tijd klaar voor het officiële voorstel!
![]()
![]()
Je doet het allemaal voor nop ![]()
Hou mij een beetje koest, maar vind de 3-9-12 best wel staan en de subdial zwart. Is de subdial hetzelfde als de plaat dan valt die m.i een beetje weg in het geheel. Verder niet teveel klooien aan het model Ambassador, gewoon een Ambassador met een hf twist is goed genoeg. Maar ja, heb geen smaak he ![]()
Niels, Pascal kan echt niet leven van de lucht hoor. Beetje winst gunnen we hem toch wel
. Ik wacht voorlopig af wanneer ik mijn Ambassador titanium krijg, dan lekker om de pols en wachten op de HFLE ![]()
Haha dat is al bijna het geval
.
Oh dat gaat het zeker worden! ![]()
Hij krijgt sowieso al de complimenten voor de inzet ![]()
Moet allemaal niet te lucratief worden zo’n HFLE he
Hij heeft het al vermeld in dit topic… ![]()
Ah, het was even omhoog scrollen maar ik vermoed te weten welke richting ik in moet denken. Inderdaad wel een verrassing hoor, hoe dat mag gaan uitpakken op zo’n chique horloge. We gaan het zien!
Haha geloof me, dat heb je niet! Ik zal even benadrukken (aangezien mijn interpunctie niet helemaal juist was) dat de verrassing fase komt ná de banden fase! ![]()
Haha bedankt! Leuk om te horen! ![]()
Haha zeker niet! Wordt keurig in toom gehouden! ![]()
Haha is dat zo? Het idee is gaandeweg spontaan ontstaan en afgestemd, dus ik denk het niet
…
Ik vermoedde de stalen band maar dat is zojuist ontkracht ![]()
![]()
Haha wie weet komt iemand met de ultieme band optie zodadelijk! Dan wordt het een extra verrassing
…
Ik had de caseback in gedachten.