Haha nee lume zie ik nou niet direct passen bij dit ontwerp! Ik ga rood sowieso als optie meenemen hoor!
Thanks! Maakt alles net wat helderder.
Ook gaaf!
Ik zie dat ik flink aan de slag moet met AI haha.
Thanks voor je input! In feite hebben de huidige wijzers ook al die lichtinval die jij bedoelt.
Jaa ik ben zelf al wel fan van de huidge wijzers inderdaad (uiteraard ook).
Verder ga ik met AI even zo’n voorzetje vragen. Kijken hoe dat er uit ziet. Lume blijven we imho inderdaad lekker bij vandaan. Bedankt voor je input!
Mooie wijzers! Maar denk dat het iets te sportief en robuust is voor de Ambassador. Verder heeft AI de HFLE wel echt lekker doorgevoerd hoor haha. Thanks voor het meedenken!
Die eer laat ik lekker aan een ander .
Haha jij hebt geen moeite met goud heb ik het idee .
Ga ik meenemen! Klinkt inderdaad goed!
Eigenlijk dus de wijzers zoals ze nu zijn toch? Ik kan ook rood nog wel even door de AI gooien om te zien hoe dat er uit komt!
We hebben op de Ambassador nu de wijzers ‘met de as zichtbaar’ geplaatst maar ik heb ze ook laten maken waarbij je de as als het ware niet ziet. Begreep alleen van mijn horlogemaker dat het ontzettend beroerd te monteren was haha…
Heb ook al topics gelezen waarbij het “dopje” los is gekomen, dus je horlogemaker heeft zeker een punt. Nu ik het zo zie wordt het er met de rode small second niet mooier op. Vooralsnog blijft dit voor mij de mooiste variant.
Haha dat wil je niet nee. In mijn geval zijn de wijzers gewoon echt dicht zeg maar. Gelukkig had ik ook een setje laten maken zoals het nu is.
Ik ben het er stiekem mee eens. Meest in balans. Al vind ik die gouden ook wel leuk overigens. Over goud gesproken… Dit is het eerste waar AI mee kwam haha! Ik denk dat er ook maar zo’n 1 moet komen in de toekomst.