En messing / brons?
Erg mooi , gouden wijzer en logo👌
Thanks! ![]()
Goed dat je het zegt! Is dat zo? Zo ja dan kunnen we daar zeker nog wel wat mee. Maar niet op de dial
.
Haha hij kan het idd best hebben!
Kan ik me in vinden, maar zoals met elke stap gaan we daar gewoon weer over stemmen!
Haha ja het heeft wel impact op hoe makkelijk je hem dan kan combineren. Maar vind het ook wel wat hebben.
Ik vind hem prachtig maar dat wordt wat lastig in het budget proppen
…
Haha eens! Gelukkig hebben we al gestemd over de kast, anders gooide ik nu de boel in de soep
…
Wellicht leuk voor de toekomst idd. Niet voor dit project ![]()
Bedankt! ![]()
Rood was leuk toen de meteoriet plaat nog licht was. met donkere plaat is het contrast weg. Goud is dan wel erg fraai i.c.m. donkere meteoriet plaat.
Ik heb niet meegestemd want ik ga niet mee doen maar vind het wel leuk om het proces te volgen. Het is leuk om te volgen hoe je je merk vanaf de grond af hebt opgebouwd tot waar je nu staat. Je hebt enorme stappen gemaakt en ik vond het leuk dat ik je in het begin met een klein gebaar een beetje heb kunnen helpen en daardoor voel ik me toch nog een beetje connected. Of meer een ambassadeur of nee, een vertegenwoordiger ![]()
![]()
Het lijkt met zoveel keuzes onmogelijk maar tot nu toe is alles gekozen waarop ik zou hopen mocht ik wel meedoen. Voor mij is hij perfect zooals ie nu is. Maar goed, mijn stem telt niet.
Zo vind ik hem ook het mooist.
Toch maar oranje dan ![]()
Wat als de wijzers en indexen wit zijn?
En dan een (donker)oranje puntje op de secondewijzer.
Dan heb je wel iets unieks, dat qua contrast heel goed werkt en waarbij allerlei banden passen, van bruin tot zwart, beige, groen en zelfs wit.
Ja leuk! Degene die dit bedacht heeft zou er eentje gratis moeten krijgen ![]()
Wat een ontzettend leuk bericht! Ik waardeer je als lid wat dat betreft ontzettend maar nog meer als mens. Ik kan me nog precies heugen hoe we, jaren geleden met elkaar hadden afgesproken!
Bij de plaatselijke van der Valk, zonder kamer uiteraard
. Even een gezellig bakkie en jou je nieuwe horloge overhandigen. Mooie herinneringen. En voordat mensen gaan roepen ‘get a room’, mooi dat je je nog steeds betrokken voelt, bedankt!
Qua kleuren kon het ook niet anders dat deze bij jou in de smaak zou vallen haha!
Bedankt! Benieuwd welke variant de stemming gaat winnen! ![]()
Haha top idee
. Nee oranje gaan we maar niet doen.
Ik zal morgen eens even wat AI plaatjes maken obv jouw voorstel. Ben nog niet direct enthousiast maar wie weet is het wel erg gaaf! Bedoel je dan de hele wijzers wit?
Haha ik zal er aan het einde van de rit over nadenken of diegene er één (tegen betaling) kan krijgen ![]()
Duurde even voordat ik reageerde maar ik was even een avondje uit met mijn vriendin. Mooi om te zien dat jullie nog met veel input komen! Bedankt voor de support! ![]()
Ja klopt. Ben benieuwd!
Eens! ![]()
Ja, dat contrast spreekt mij meer aan en vind ik karakter geven. Anders valt het zo dood op dat meteoriet, vind ik. Saai, generiek ogend, niet eentje om te bewaren.
Dat weet ik nog ja. Was mooi. Jij met je brakke kop van de avond ervoor ![]()
Maar genoeg gepikkepijp, aan de slag met dat horloge ![]()
Doe maar discreet op de achterkant van het horloge
Get a room
Goedemorgennnnn!
Dit is wat jij in gedachten had? ![]()
De indexen liggen eigenlijk al ‘vast’ natuurlijk maar ik heb de maar even meegenomen voor het beeld.
Wel lekker rustig
.
Haha jaa dat klopt inderdaad! Heftig avondje! Haha komt goed! We zijn al een mooi eindje op weg! ![]()
Komt goed!
![]()
Deze foto spreekt me wel heel erg aan… ![]()
Ik zie nu geen verschil. ![]()