Dan ga ik hier toch nog even mijn ongezouten mening over geven haha. Als de mesh het een stuk duurder maakt, zou ik eerder voor rubber gaan om hem iets uniekers te maken. Kunnen de mesh liefhebbers deze upgrade later alsnog zelf doen. Bij mij zou zou de mesh na 5 minuten in het doosje belanden om vervolgens nooit meer het licht van de dag te zien😉
Haha altijd welkom! Geen fan van mesh in het algemeen dus? Heb je nog leuke suggesties waar ik naar kan kijken?
Nee, ik vind het persoonlijk echt niet mooi, zelfde geld voor BoR. Ik vind de eerder voorgestelde suède band ook wel erg tof. Dus op leer, suède of rubber heeft echt mijn voorkeur, ook vanwege het kostenplaatje om het horloge zo toegankelijk mogelijk te maken voor iedereen. Misschien iets in een donkere tint blauw?
Even een beetje verder spelen met AI en alvast wat suggesties meegenomen:
Mesh
Let niet op alle andere gekke AI dingen er omheen haha. Overigens bevestigd dit wel mijn idee. Ik zie nu al zoveel mooie suggesties voorbij komen dat er toch vast en zeker veel verschillende combinaties gemaakt gaan worden. Ik wil graag 1 unieke speciale band bijvoegen en verder kan iedereen lekker los gaan haha.
Ik vind de mesh er wel heel erg mooi bij passen.
Het beste komt het horloge tot zn recht op leer en suède! Ik zou zeggen doe iets leuks met de sluiting zodat de strap mooi syrak blijft.
Mesh is leuk en uniek met die endlinks maar verveelt sneller denk ik
Je zou op rubber-mesh kunnen leveren met de mogelijkheid om er staal-mesh of leer tegen meerprijs bij te kopen.
Net zoiets als bij de vorige HFLE.
Rog en/of curved rubber!
Mijn voorkeur zou ook gaan naar suède of leer. Ik heb persoonlijk ook niks met mesh banden.
En inderdaad zoals @Tech-neut zegt is een goede comfortabele sluiting wel belangrijk, voor mij althans.
Met suède casual met leer sjiek ![]()
In lijn met ontwerp van het horloge zie ik rubber dus totaal niet zitten!
Mesh zou nog kunnen maar afgezien van het kostenplaatje en het feit dat het horloge beter oogt op suède en leer …
Ik zou het horloge graag op licht grijs suède en n zwarte croco leer hebben.
Maar smaken kunnen verschillen natuurlijk
Snap ik. Ik wou de zwarte rubber mesh maar aangeven als ‘sportieve’ variant op de mesh bracelet. Ben zelf ook geen mesh bracelet (staal) fan.
Grijs suede is heel mooi dat had ik op mijn Citizen:
Ik stiekem ook! En het geeft wel een bijzondere look! Plus het is geen band die iemand zo maar even kan kopen.
Ik geef toe dat die er zeker goed op staan! Vwb die mesh, precies dat eerste. Dat tweede is geen probleem aangezien je er dan alsnog lekker een andere band op kunt gooien.
Ja dat is ook helemaal prima inderdaad. Of leveren op leder ofzo en dan die opties erbij.
Ook zeker gaaf!
Haha hoe meer reacties, hoe meer ik al denk dat ik beter ‘gewoon’ voor een mooie suede of lederen band kan gaan
. Mijn voorstel van mesh maakt het wel uniek maar is ook een grotere uitdaging voor mij haha.
Ah ja… De kosten voor mesh zitten hem voornamelijk in het feit dat ik vast een flink aantal moet laten maken. De prijs per band zelf zal uiteindelijk niet zo’n probleem zijn denk ik en redelijk in lijn met bv leder of suede. Rubber kan er wel vet op staan, maar dat ligt heel erg aan de persoon en de voorkeur.
Vond het anders wel een leuke suggestie. Wel 1 waarmee je het horloge in 1 klap een heeeel andere look geeft.
Ja eens! Staat goed! Vond het hier boven bij de render ook al mooi.
Kreeg van iemand nog de suggestie voor een bracelet!
Staat hem ook niet gek eigenlijk, maar wel vrij ‘standaard’…
Ja, de mooiste optie
Vind curved rubber met een patroon mooier dan glad rubber. Dat staat te sportief.
Suede staat echt top zeg!
En mocht het croc zijn, dan wel mat a.u.b.
Ik vind de mesh er zeer goed bij passen.
Het kan allemaal wel…
Bij de Brunmontagne Bs ( mogen jullie raden waar Bs voor staat) ![]()