Zeker weten! Met de kleur die naar de Sub dial toe gaat. Mooi contrast, komt de kast en dial nog beter uit! .
Zijn er wat betreft Leer nog meer opties?
Er is nog meer dan n zwarte croco ![]()
Zeker weten! Met de kleur die naar de Sub dial toe gaat. Mooi contrast, komt de kast en dial nog beter uit! .
Zijn er wat betreft Leer nog meer opties?
Er is nog meer dan n zwarte croco ![]()
@Brunmontagne even tussendoortje
U is goed bezig… prachtige wijze van samenwerken en samenstellen.
Hulde.
Ik begin overal hebberig van te worden haha!
Ik denk dat croc maar eens niet doen, die heb ik standaard al in het assortiment haha. Helemaal eens vwb die rubberen band en die suede band.
Ja ik dus ook!
Haha een typische HF term, ja die ken ik!
Goed idee idd. Dat maakt het wel mooi contrasterend!
Haha ohh das het probleem niet, vind de band dan vrij standaard
…
Haha thanks topper! Doe het graag!
Mijn inziens is dat juist een goede basis.
Kan je uiteindelijk zelf thuis verder spelen, is er altijd een veilige basis .
Overige plaatjes allemaal mooi trouwens.
Erg moeilijk om de mooiste basis te bedenken
persoonlijk heeft dit nog steeds mijn voorkeur.
De zwart curved als 2de strap erbij om af en toe te wisselen.
![]()
Ik heb niet meer gestemd, maar wacht op het eind resultaat en wie weet Pascal, wil ik er wel een box bij want die zit vol met allemaal Brums ![]()
Ik persoonlijk vind de end links niet bij het horloge passen en de band te druk icm de Dial
Voordeel van staal is dat er veel liefhebbers zijn die een horloge graag op staal dragen. Een lederen of rubber bandje is er sneller bijgekocht.
Behalve dit dan… want tsja… rog is toch wel heel mooi, het aardse en de meteoriet samen!
Edit: wordt voor mij geplaatst
Das waar! Soms kan ik beter ook wat meer ‘mainstream’ denken heb ik het idee, maar het is zoveel leuker om wat te experimenteren met alles. Jullie kunnen sowieso lekker los gaan met de banden uiteindelijk.
Thanks! ![]()
Dat zou wel gaaf zijn natuurlijk. Als het in het financiële plaatje past dan doe ik dat graag!
Vind die curved ook wel erg gaaf!
Haha het echte eindresultaat zal nog even duren, maar leuk dat je iig nog steeds mee doet! Ik zal er tegen die tijd over nadenken ![]()
Haha dat is het mooie van smaak he. Zoveel mensen zoveel wensen. Ik vind het juist perfect staan. Maar goed zoals altijd gaan de meeste stemmen. Of we doen meerdere opties, kan ook!
Thanks voor het doorsturen van de afbeelding, die plaats ik hier graag! Vind hem ook weer erg geslaagd!
Als ik dit dan zo zie… Dan denk ik wel dat het erg geslaagd is!
Overigens… Wat een middel dat AI, dit maakt het zoveel makkelijker om iets beeldend te maken haha.
Goud geeft hem echt klasse en uitstraling,voor mij de perfecte match.
Mesh vindt ik niks aan,hier kan alleen een hoogwaardige lederen band op,bij voorkeur zwart naar mijn gevoel,of een rekbare harmonica type metalen band.
Thanks voor de feedback! De stemming voor de wijzers is al geweest maar wie weet komt er nog een twist op het einde als dat dus betekent dat we daar meer mensen blij mee kunnen maken.
Haha ja he? Ik vind het wel echt bizar wat je kunt maken zo. Dit maakt het voor mij zoveel makkelijker dan de vorige keer bv. Haha jij ook al goud dus… Wie weet. Eerst zijn we lekker met zilver bezig!
Haha mijn idee heeft wat minder draagkracht hier merk ik, niks mis mee! Ik neem een zwarte lederen band graag mee in de uiteindelijke stemming. Zoals gezegd is het voordeel wel dat je dat natuurlijk sowieso kunt doen als je het horloge hebt
.
Nu maken jullie mij toch wat aan het twijfelen…
Maar ik wil graag die mooie slanke lugs zien.
En kan het pennetje van de kleine seconde hetzelfde als van de Hands gemaakt worden?
Haha goedzo! ![]()
Het hoeft ook niet je enige band te worden natuurlijk, die lugs kun je zo naar voren halen met een andere band
.
Ja dat wordt het sowieso hoor. Heb geen zin om steeds een half uur ruzie te maken met dat ding
…
Haha komt goed! De subdial wordt ook ‘gewoon’ vlak zoals we hier boven gestemd hebben. Terug naar de banden! ![]()