De style van dit horloge vraagt om een mooie tint bruin of grijs suède of een vintage leren band.
Rubber vind ik meer voor een diver.
Het is toch een beetje een dress watch achtig horloge en daar mag wat mij betreft een wat casual chic leren band op.
Persoonlijk lijkt mij een suede band, met het oog op budget, een veilige en gepaste keuze. In mijn optiek moet zowel een mesh als stalen band dan wel weer een goede, degelijke sluiting hebben wat voldoet aan de wensen van een ieder. Dat loopt al sneller in de kosten lijkt mij. Was de HFLE van Squale ook niet op staal of rubber te verkrijgen, met een prijsverschil? Misschien is dat nog een idee?
Ik houd normaliter niet van dress ( achtige ) watches.
maar vindt deze wel erg interessant moet ik zeggen
Nu houd ik wel van mesh en ook van rubberen straps maar rubber vind ik sowieso niet passen bij dit horloge
En mesh met die endlinks vind ik eerlijk gezegd ook niet echt iets. Wordt veel te kolossaal
Je zou dan of het mesh helemaal door moeten laten lopen, maar dat zal wel in de kosten lopen,
Of je laat het mesh tot aan de pushpins lopen met een gat tussen de band en de kast
Dit geeft hem denk ik een wat meer vintage look.
Ik denk dat ik suède het mooiste vindt van deze keuzes
Haha dat is ook het idee he, 1 echt unieke band en daarnaast een horloge waar eigenlijk alles wel op past!
Ah zo had ik het nog niet bekeken! Zo zie je ook hier weer dat iedereen er op een andere manier naar kijkt haha. Ik zou het juist daardoor wel mooi en herkenbaar vinden. Ik neem je feedback mee!
Ik ook, wordt nog een hele klus als ik al die reacties/ideeën/meningen hier zie Thanks voor je input!
Jup! Maar ergens hak ik gewoon knopen door, dus komt goed!
Dat zou maar zo kunnen inderdaad. Uiteindelijk heb ik een hekel aan grote gaps dus ik zal sowieso zorgen dat het een passende band wordt. De huidige blauwe band ben ik ook al erg tevreden over dus ik weet wat er op de kast past.
Eindelijk iemand die het benoemd haha. Ik vind het gaaf als je een horloge vanaf afstand kan spotten/herkennen. Dat is met de Representor en Connector al wel het geval, op deze manier met de Ambassador ook! Ik denk dan ook dat ik het sowieso ga toevoegen aan het gamma. Het ligt even aan dit project wanneer dat gaat zijn. Het geeft de Ambassador in 1 klap een heel andere smoel. Maar we gaan zien waar we hier op uit gaan komen!
Kan ik inkomen! Het leuke is wel dat ik hier al veel verschillende ideeën voorbij zie komen dus het wordt een horloge waar eigenlijk alles op past. Iets wat ik ook zo leuk vind aan de Representor (heel ander horloge, I know). Hoe leuk is het dat iedereen er dan zijn/haar eigen twist aan kan geven. Want ik vind eerlijk gezegd rubber, leder, staal en mesh er goed op staan. Thanks voor je feedback!
Haha ik snap hem, maar die ga ik sowieso niet als optie meenemen. Even plat gezegd kun je zo’n band bij vrijwel elke partij scoren en ik heb nu ook al voornamelijk croco in het assortiment.
Dat is inderdaad wel een goed idee! Ik meen inderdaad dat daar een optie voor beide was. Denk dat ik dat ook maar mee ga nemen. En wie weet kan ik de prijzen wel dicht bij elkaar houden uiteindelijk.
Kijk dat is een mooi compliment! Het wordt onderhand ook wel echt een allrounder .
Fair point! Ik kijk er wel anders tegenaan maar dat maakt het ook alleen maar weer mooi. Ik denk namelijk dat we op deze manier een heel unieke look creeëren en het toch elegant blijft. Maar hey, we bepalen uiteindelijk met zijn allen hier. Dat idee met dat gat er tussen wil ik sowieso niet, dat vind ik echt geen gezicht met mesh.
Ik denk dat je daar niet alleen in staat . Ik zou het ook een erg mooie combi vinden. Thanks voor je feedback!
Dat delen we! Lastige is alleen dat een alligatorband veel meer ruimte nodig heeft dan een saffiano. Je zou eens bij VPC kunnen kijken. Daar gebruiken ze dubbele lugholes: een set dichter bij de kast voor solide aansluiting van de end link en eventuele dunnere banden en eentje verder van de kast voor dikkere banden.
Kijk dat is mooi meegedacht! Thanks! Op mijn huidige Ambassador zit dus al een echte aligator band. Die past er mooi tussen maar geeft helaas wel kleine gaps. Nou vind ik dat minder erg bij een lederen band dan wat je altijd met mesh ziet met die tube zeg maar.
Maar zoals ik zei, thanks! Goede input!
Ja dat moet geen probleem zijn denk ik! Al is dat ook weer iets waar veel voor en tegenstanders van zijn haha.
Ow ja, trekt het hele ontwerp altijd zo uit elkaar. Denk dat de Ambassador voor een volgende iteratie ook uitermate geschikt zou zijn voor een klein beetje hooded lugs. Charmante ontwerp truc om dat gap kleiner te maken.