Hi! Mooi zeg, het proces had ook kunnen leiden tot een enorm compromis maar alles komt nog perfect in balans over. Vraagje: de originele Ambassador heeft een ‘gleufje’ in de zijkant. Is dat bij de HFLE ook zo? Zie foto:
Hahaha laten we dat nog maar afwachten tot 1 juni .
Ben wel al erg tevreden met het gehele proces tot nu toe! Nu nog even lekker creatief doen en dan heb ik uitzoekwerk haha.
Bedankt! Ben ik ook blij mee tot op heden haha.
Jazeker! De “gleuf” ontstaat doordat de Caseback en bezel 1mm groter zijn dan de kast zelf . AI gaat nog wel eens aan de haal met elementen helaas haha.
@Brunmontagne even een vraagje ook Pascal, ik weet dat bij meteoriet niet een wijzerplaat hetzelfde is. Maar zijn de platen wel allemaal zo “druk” of zijn er ook rustigere varianten?
Dit is inderdaad wel een goede indicatie. Ik verwacht dat ik uiteindelijk per X aantal deelnemers de prijs ga bepalen waarbij, uiteraard, hoe meer deelnemers - hoe beter de prijs!
Thanks!!
Hebben we mooi bedacht met z’n allen hier haha.
Tuurlijk! Kom maar door met vragen
Elke variant zal inderdaad anders zijn waarbij ik wellicht wel kan proberen om wat rekening te houden met een bepaalde drukkere of rustige voorkeur, al zal dat beperkt zijn .
@Brunmontagne , Pascal staat er altijd Dutch Design onder op de Dial?
Zoja, mag het van mij wel hfle design worden.
Lekker subtiel!
Op de caseback in het design wat @Jurk gaat maken 2026 verwerkt? Of, hfle 2026 , gecombineerd met het Brunmontagne logo.
Of het disign van jurk in het centrum met daar rondom heen de inscriptie of gravure, Brunmontagne hfle 2026 nr… /…
Zomaar wat hersenspinsels…
Leuke suggestie, maar ik ga het houden bij Dutch Design haha. Dat staat qua esthetiek beter en rustiger dan HFLE Design. Dus juist minder subtiel.
Goede spinsels ook! Kan allemaal nog hoor. We gaan eerst gewoon eens even afwachten waar Jurk mee komt en dan gaan we bespreken wat we daar nog aan toe willen voegen. We kunnen de hele caseback gebruiken voor Jurk maar idd ook met tekst er omheen! Bedankt voor het meedenken!
Ik heb net al wat gezien van onze creatieve vriend en het ziet er nu al top uit!
Wordt snel vervolgd!
Misschien ook wel weer eens goed om mijn huidige Ambassador hier te laten zien. In het andere topic deel ik natuurlijk wel foto’s van dit horloge, hier zien we voornamelijk nog de AI renders. Nu zie je ook de kleine secondewijzer goed. Uiteraard ook gewoon even leuk om de nieuwe champagne dial te delen haha.
Ik ben wel fan van die bredere wijzers en die komen ook steeds terug in de renders en daar is op gestemd. Dus we gaan voor de bredere! Deze foto deel ik meer even om te laten zien dat de small second ook in diezelfde stijl is .
Die ga ik sowieso in de laatste revisie ronde nog even terug laten komen om het te verduidelijken!
Oh ja en laten we vooral niet vergeten dat ik dus polsjes heb van 15,5cm! Niet dat jullie in eens denken dat het een dikke klatser wordt!
Past ook machtig mooi bij de wijzerplaat natuurlijk! Bij de meer clean platen zoals ik het nu zelf draag past dit perfect. Gelukkig maar dat ik je gerust heb gesteld .
HFLE 2026: Brunmontagne Ambassador Meteorite - Fase 6: eerste schetsen van Jurk! Update bij post 738.
Anders ik wel haha. Thanks topper!
Goed mensen, we gaan weer een richtlijn bepalen tussen al het creatieve geweld van de afgelopen tijd. Wellicht handig om alvast te vermelden dat dit de eerste schetsen zijn en we dus nog zaken kunnen/moeten gaan toevoegen. Er moet immers op z’n minst een verwijzing naar de HFLE2026 komen samen met een nummering. Daarnaast komt er dus voor de mensen die een clean caseback prefereren een mooie gesloten rustige caseback. Daar hoeft nu ook niet op gestemd te worden, die komt er sowieso evenals een variant met de schets van Jurk! Voor beide geldt dat het geen verschil zal maken in de uiteindelijke prijs.
Goed, het creatieve gedeelte! Jurk en ik hebben geprobeerd om 3 richtingen te bepalen, ruimte (met of zonder berg), het HF logo en de befaamde muis van de strips! Op basis van deze 3 richtingen heeft Jurk mij gisteren de volgende eerste schetsen gestuurd!
Er hoeft nu nog niet direct gestemd te worden, dat wil ik graag concreet terugbrengen naar 3 opties. Voor nu zijn we vooral op zoek naar jullie input! Ik probeer op voorhand al scherp te zijn op de haalbaarheid van de schets, mocht er uiteindelijk toch door mijn fabrikant iets gewijzigd moeten worden dan deel ik dat uiteraard gelijk.
Ik vind het nu al erg gaaf, super bedankt nogmaals @Jurk dat je op deze manier wil bijdragen een een extra speciaal voorstel!