HFLE 2026 Finaal Voorstel Brunmontagne Ambassador Meteoriet

Nog 1 reactie hier: ik vind het wel stuitend hoe jullie, inclusief de merk eigenaar nota bene, er van uit gaan dat dit gaat om het bevoordelen van een ander voorstel. Ik heb mij de vraag echt/synthetisch oprecht gesteld. Als straks dit voorstel wint, dan ging ik oprecht denken over meedoen of niet. Mijn vraag was legitiem.

Nu niet meer.

1 like

Ennnnn door……

6 likes

Maar effe serieus. Dit is mijn eerste HFLE (die ik niet in het blauw koop).
Wat mag ik verwachten, nu we al zo ver gevorderd zijn?

Blabla. :point_down:

:point_up:

3 likes

Dat dus!

En een tip, sommige mensen gewoon negeren!..

Ik reageer niet meer,…

1 like

Kun je hier lezen

In het kort:

• Stemming onder leden in de komende 6 weken, georganiseerd door de moderators, onder behoud van aanbetaling
  • Inschrijven completeren
  • uiterlijk 1 december uitleveren
2 likes

Nou heb ik dus even een algemene vraag betreft het HFLE protocol. Uiteraard staat de Ambassador met stip op 1. Dat is ook het horloge waar ik op ga stemmen. Maar tja, er kan er maar 1 de winnaar zijn. Mocht nu een ander voorstel de wedstrijd winnen, ben ik dan nog in de gelegenheid dat horloge aan te schaffen?

1 like

:+1:

1 like

Super! Bedankt voor je support!
De verdere tijdslijn is dat het HF een topic zal openen waar gestemd kan gaan worden. Die stem bezegel je door een aanbetaling te doen. Dit topic wordt 15 juni geopend en deze zal uiterlijk 15 juli worden gesloten. Dan is er dus duidelijkheid :wink: . Mocht het zo ver komen dan moet ik daarna als een malle aan de slag omdat er ook gewoon nog serieuze levertijden op bepaalde onderdelen zitten. Het restant betaal je vervolgens bij aflevering :slight_smile: .

3 likes

Bedankt Ron! Jazeker, je krijgt dan gewoon je geld teruggestort en kunt dan nog bepalen wat je gaat doen.

3 likes

Een geldige stem gaat gepaard met een aanbetaling.

• Wordt jouw keus niet verkozen, krijg je die terug.
  • Wordt jouw keus wel verkozen, heb jij een HFLE gereserveerd

Zijn er na de stemming en aanbetalingen nog spots open, dan zijn die op inschrijving.

3 likes

Ahhhh, het wordt 1 van de 3 voorstellen. Gelukkig is er ook een andere die ik mooi vind. Maar ik hoop dat de Ambassador het wordt.

2 likes

Mag ik aan u dan vragen waar uw “trio” uit bestaat?
:nerd_face:

1 like

Laat die gast nou voor wat het is. Jammer van je tijd. En hij heeft al meerdere malen doei gezegd. Laat dat dan nu het laatste zijn.

2 likes

MMV, MVV, VVV of MMM? :crazy_face:

3 likes

Heel mooi en uniek voorstel dat hier uitgekomen is.

Pluim in de ehm… hoed? voor @Brunmontagne en de HF gemeenschap voor de goede smaak.

PS: als 2 voorstellen de drempel halen, worden ze dan beiden gemaakt?

6 likes

Mooi ontwerp en gave plaat :smiling_face_with_three_hearts:ik houd hem in de gaten !

1 like

Dat zijn niet al te beste clubs.

2 likes

Gelukkig ging het niet over voetbal :man_shrugging:

2 likes