HFLE 2026 Finaal Voorstel Brunmontagne Ambassador Meteoriet

Bedankt Ron! Jazeker, je krijgt dan gewoon je geld teruggestort en kunt dan nog bepalen wat je gaat doen.

3 likes

Een geldige stem gaat gepaard met een aanbetaling.

• Wordt jouw keus niet verkozen, krijg je die terug.
  • Wordt jouw keus wel verkozen, heb jij een HFLE gereserveerd

Zijn er na de stemming en aanbetalingen nog spots open, dan zijn die op inschrijving.

3 likes

Ahhhh, het wordt 1 van de 3 voorstellen. Gelukkig is er ook een andere die ik mooi vind. Maar ik hoop dat de Ambassador het wordt.

2 likes

Mag ik aan u dan vragen waar uw “trio” uit bestaat?
:nerd_face:

1 like

Laat die gast nou voor wat het is. Jammer van je tijd. En hij heeft al meerdere malen doei gezegd. Laat dat dan nu het laatste zijn.

2 likes

MMV, MVV, VVV of MMM? :crazy_face:

3 likes

Heel mooi en uniek voorstel dat hier uitgekomen is.

Pluim in de ehm… hoed? voor @Brunmontagne en de HF gemeenschap voor de goede smaak.

PS: als 2 voorstellen de drempel halen, worden ze dan beiden gemaakt?

6 likes

Mooi ontwerp en gave plaat :smiling_face_with_three_hearts:ik houd hem in de gaten !

1 like

Dat zijn niet al te beste clubs.

2 likes

Gelukkig ging het niet over voetbal :man_shrugging:

2 likes

:rofl::rofl:

1 like

Wat ik mij ook afvraag: Stel, een horloge heeft 175 geïnteresseerden. Dat horloge wint. De rest van de mensen die gestemd hebben op de andere horloges krijgen hun geld terug. Maar omdat er zich al 175 geïnteresseerd hebben gemeldt, hebben die geen kans op een HFLE 2026.

Hoe zit dit? @junior

1 like

Ze hebben kans gehad om te stemmen.
Niet gedaan dus pech en wachten tot ze in het blauwe verschijnen.

2 likes

Nee, ze hebben gestemd.

1 like

Op de verkeerde…

4 likes

Gestemd met aanbetaling, oh wacht, de stemmers op afvallers hebben inderdaad verkeerd gestemd.
Blauw in de gaten houden.

1 like

Kijk, als de Brunmontange het niet wint, dan overweeg ik de Angelier. Maar als er 175 op de Angelier hebben gestemd, en ik op de Brunmontagne, dan heb ik pech.

1 like

Op beide stemmen dan. :blush:

5 likes

Dat is een optie ja!

1 like