HFLE 2026 Finaal Voorstel Brunmontagne Ambassador Meteoriet

Dan kun je helaas geen onderscheid maken wat je eerste keuze eigenlijk is.
Tenzij het je ‘om het even’ is.

2 likes

Alle antwoorden zijn hierboven al gegeven. :slight_smile:

4 likes

Ik hoop stiekem met je mee :wink: .

Bedankt! Leuk om te horen! Die pluim neem ik graag van je aan :wink: .
Uiteindelijk zal er 1 moeten zijn met de meeste stemmen lijkt me.

Leuk! Bedankt! :slight_smile:

Precies. En ik denk ook niet dat je direct bang hoeft te zijn dat de 175 zo even gehaald worden. Ik heb het idee dat je nog wel tijd hebt om in te stappen uiteindelijk.

Ideaal! Ik kan naar de sportschool en bij thuiskomst zien dat men elkaar hier keurig helpt bij vragen. Ik vind het mooi.

4 likes

Ik denk het laatste @Kleine_gup_in_grote_oceaan

2 likes

Ding ziet er superstoer uit.
Of het komt door de zwart/wit achtige foto’s.
Of door die zogenaamde space steen.
Of die mesh band.

Ik weet het niet.
Maar komt superstoer over.
En ook een beetje chique.

3 likes

Leuk om te horen! Ik draag de Ambassador zelf al enige tijd en hij draagt nu al lekker alledaags maar toch chique.

Met deze dial wordt het horloge nóg veelzijdiger. Een kleur als dit past ook eigenlijk overal wel bij. Met de mesh band (daar ben ik zelf ook mega benieuwd naar) wordt het helemaal een ander horloge. Echt een horloge met meerdere gezichten dus.

Mocht je hem nog eens willen passen dan kun je altijd gezellig komen buurten op de komende Rikketik, dan weet je het helemaal zeker! :slight_smile:

2 likes

Gaat de meshband een soort (toolless) quick adjust hebben?
Geen idee als dit zelfs mogelijk is maar wie weet

1 like

Dat is wel mijn bedoeling! Heb ooit mesh banden gehad voor de Representor maar die waren met die saaie rechte endlink. Daar zat het ook al op. Dus bij een custom endlink is dat wel echt een vereiste voor mij. Dit horloge vraagt er ook gewoon om om lekker makkelijk te kunnen switchen.

Volgens mij praten jullie een beetje langs elkaar heen, de vraag gaat (volgens mij) over snelle verstelling van de bandlengte, en het antwoord over een Quick Release :slight_smile:

2 likes

Haha gelukkig ben jij zo scherp om dat op te merken, nu je het zegt!
Bij Mesh is het over het algemeen redelijk gemakkelijk om de band aan te passen op de gewenste omtrek van de pols. Ik kijk nog naar een vouwsluiting dus daar zal het dan sowieso ook op zitten.

2 likes

En stel deze haalt het niet, maar krijgt toch 50 mensen die interesse hebben, dan haal je het HFLE eraf, en breng je hem uit als Limited Edition voor de geïnteresseerden. :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Wordt een spannende verkiezing!
3 heel verschillende en mooie inzendingen :ok_hand:.

20 likes

of deze
image

9 likes

Haha die garantie kan ik niet geven! Laten we daarom maar hopen op een positief vervolg van het project hier.

Haha zeg dat! Wat een gave prent weer! :star_struck:

Die snap ik niet? :sweat_smile:

1 like

Kom, kom., een piloot (vlieger) die een anjelier geeft aan een ambassadeur. (de amerikaanse ambassader, begreep dat Trump de gehele HFLE verkiezing op de voet volgt)

8 likes

Hahaha mooi gevonden :ok_hand::sunglasses:

1 like

Idd 3 verschillende horloges en best verschillend in prijs waarbij zeker de Brunmontagne en ook de Laco wel een aantrekkelijker uurwerk hebben(en daardoor ook een wat hogere prijs)dan de Angelier

1 like

Haha sorry die was even te scherp voor mij! Mooi gevonden! :ok_hand:

Edit: Het stond ook gewoon rechts bovenin zie ik nu haha!

Ik moet je ook heel eerlijk toegeven dat ik de prijzen al bepaald had en daarna vanuit Sellita pas het bericht kreeg dat de SW216-1 niet meer leverbaar is en de SW216-2 nu de standaard is. Met een flinke prijsverhoging als gevolg. Heb de prijzen maar gelaten voor wat het is. Was wel even schrikken haha.

8 likes

Dat is balen maar daardoor lig je denk ik wel goed in de race

1 like