HFLE 2026 Finaal Voorstel Brunmontagne Ambassador Meteoriet

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Zonder meteen stelling te willen nemen in dit verhaal, volgens mij slaat de vraag niet op jouw integriteit, maar die van jouw leverancier (en dus eigenlijk van hun toeleveranciers). Niemand verdenkt voor zover ik kan teruglezen jou ervan dat jij de leden hier in de maling probeert te nemen, zo interpreteerde ik het in ieder geval niet.

4 likes

Ah goed dat je dat even verduidelijkt. Ik twijfel niet aan de integriteit van mijn leverancier :wink: .
En daarbij neem ik hier het risico, dus ik vind het belangrijk om transparant naar de leden hier te zijn.

Bedankt voor het meedenken!

2 likes

Sorry man,

Ik richtte mij eigenlijk ook niet tot jou, jouw comment zat er alleen bij voor context.

2 likes

Ook over de communicatie zijn de meningen een tikkeltje verdeeld :sweat_smile:

5 likes

Het is ondertussen al 1 juni!
Wat is de verdere tijdlijn?

1 like

Iedereen mag 100 euro naar mij overmaken.

:grimacing:

6 likes

Top! Mooie prijs voor zo een gave klok ey. Ik doe 200e voor 2 stuks

2 likes

Please do.

Wat een trieste tackel probeer je uit te delen hoor.
Je bent toch helemaal niet van plan in deze mee te dingen?
Wtf haal je dan de wil en zin vandaan om zo laag te gaan?
Totale onnodige wijze van sneaky een ander voorstel sterker te positioneren.
Heel jammer als mede horloge vriendje.

Jammer dat deze smet zich voordoet.
Het totale traject is met bloed zweet en tranen ontstaan met een hele grote dosis open kaart en eerlijkheid…

Had gewoon klein en simpel de vraag gesteld.
Is het echt echt of is dit synthetisch spul?

Klaarrrrrr

10 likes

Altijd goed uiteraard, voor een xje doet de king veeeeeel

2 likes

Stuur je een tikkie? :wink:

1 like

Nog 1 reactie hier: ik vind het wel stuitend hoe jullie, inclusief de merk eigenaar nota bene, er van uit gaan dat dit gaat om het bevoordelen van een ander voorstel. Ik heb mij de vraag echt/synthetisch oprecht gesteld. Als straks dit voorstel wint, dan ging ik oprecht denken over meedoen of niet. Mijn vraag was legitiem.

Nu niet meer.

1 like

Ennnnn door……

6 likes

Maar effe serieus. Dit is mijn eerste HFLE (die ik niet in het blauw koop).
Wat mag ik verwachten, nu we al zo ver gevorderd zijn?

Blabla. :point_down:

:point_up:

3 likes

Dat dus!

En een tip, sommige mensen gewoon negeren!..

Ik reageer niet meer,…

1 like

Kun je hier lezen

In het kort:

• Stemming onder leden in de komende 6 weken, georganiseerd door de moderators, onder behoud van aanbetaling
  • Inschrijven completeren
  • uiterlijk 1 december uitleveren
2 likes

Nou heb ik dus even een algemene vraag betreft het HFLE protocol. Uiteraard staat de Ambassador met stip op 1. Dat is ook het horloge waar ik op ga stemmen. Maar tja, er kan er maar 1 de winnaar zijn. Mocht nu een ander voorstel de wedstrijd winnen, ben ik dan nog in de gelegenheid dat horloge aan te schaffen?

1 like

:+1:

1 like

Super! Bedankt voor je support!
De verdere tijdslijn is dat het HF een topic zal openen waar gestemd kan gaan worden. Die stem bezegel je door een aanbetaling te doen. Dit topic wordt 15 juni geopend en deze zal uiterlijk 15 juli worden gesloten. Dan is er dus duidelijkheid :wink: . Mocht het zo ver komen dan moet ik daarna als een malle aan de slag omdat er ook gewoon nog serieuze levertijden op bepaalde onderdelen zitten. Het restant betaal je vervolgens bij aflevering :slight_smile: .

3 likes