Je gaat niet iedereen pleasen. Ik koop gewoon geen brunmontange. Probleem opgelost ![]()
Haha precies! Scheelt ook nog in de portemonnee! ![]()
Specifiek de Ambassador. Overigens kan ik me indenken dat voor alle modellen te willen, want ik stoorde me ook altijd aan de losse 12 op een Baltic aquascaphe, bijvoorbeeld.
Maar op een dressy horloge wil ik altijd dingen helemaal liever simpel en elegant houden.
Ik heb op geen enkel horloge in mijn collectie cijfers als uur markering
.
Rolex explorer en Sinn 656 heb ik wel gekocht, ondanks de cijfers.
en verkocht
Die snap ik inderdaad wel! Dit wordt ook de eerste keer dat er geen cijfer op de wijzerplaat staat, wie weet bevalt het straks wel heel goed haha.
Aangezien ik veel pb’s krijg met de vraag hoe het stemproces straks gaat verlopen, hierbij in het topic ook nog even een keer de link naar de uitleg! ![]()
Sowieso mooi om al het enthousiasme te lezen! Doet me goed! ![]()
Dat we onderhand maar eens gaan stemmen ja! De spanning wordt me gewoon teveel ![]()
Ben razend enthousiast maar ook beducht voor de concurrentie. Het zal een spannende strijd worden en het is -mede daardoor- met afstand de leukste HFLE in een lange tijd, zo niet ooit. Dank daarvoor.
Absolutely,
Zijn 3 geduchte tegenstanders
met ieder een sterke achterban.
Zal een nek aan nek race worden.
![]()
Ik ben vandaag al twee keer met mijn horloge langs de deurpost gegaan. Fijn dat dit horloge saffier glas heeft ![]()
Tja, ik denk dat we hier gelukkig echt een streepje voor hebben op de Angelier. Denk dat ie daar net iets te ver is gegaan om de prijs laag te houden.
Ik denk eerder dat de overweging daar is geweest om het horloge en de lunette zo dun mogelijk te houden. Oftewel, om het originele ontwerp zoals het bedoeld is niet van een van die kenmerkende klassieke eigenschappen te beroven.
Dat is ook een mogelijkheid. Ben alleen bang dat mineraalglas voor veel mensen echt een afknapper is. Ik had hem graag als 2e optie gehouden mocht de Brunmontagne de winst niet behalen. Met mineraalglas valt ie voor mij echter af.
Haha ik kijk ook wel uit naar de stemming inderdaad! Spanning is prima, maar wil graag de volgende stappen bepalen! ![]()
Alleen maar mooi natuurlijk! Ik heb tot nu toe in ieder geval een leuke tijd gehad. Dit wordt gewoon een super gaaf horloge en ik kan niet wachten om daar mee aan de slag te gaan! Sowieso mooi om mee te doen met een HFLE die zo positief wordt ontvangen!
Dat denk ik ook inderdaad! ![]()
Hahaha tijd om wat voorzichtiger te worden dan
. Ik heb met mijn horloges al zoveel klappers gemaakt, ik kan niet meer zonder haha.
Ach ieder z’n keuzes natuurlijk. Het is ook wel stoer als iemand gewoon vasthoud aan zijn idealen vind ik. Zoals ik al eens zei heb ik nu erg veel verschillende horlogeprojecten lopen, helemaal leuk om dat proces dan samen met jullie hier te kunnen doorlopen. Ik zal, als het zo ver komt, ook daarna het proces blijven delen.
Zoals mensen hier ook al eens zeiden over mijn keuzes, je kunt niet iedereen tevreden stellen natuurlijk. Ik persoonlijk heb niet zoveel op met millimeters meer of minder, maar dat geldt voor een ander vast weer anders.
Laten we dan maar gaan voor de wist!
Thanks voor je support iig!
Ik lees even mee.
Zou toch wat zijn Ron als er straks toch ineens saffier mogelijk blijkt te zijn.
![]()
Denk niet alleen voor Ron.
![]()
Hey ga eens even in je eigen topic prediken jij! ![]()
Gaaf voorstel man, op maar een mooie HFLE!
Hoe doe je dan? Gebeurt me nooit. ![]()
Ik ben altijd druk druk druk.
Had een optie moeten zijn vanaf het begin. Op mijn Seiko 5’jes van 150 euro per stuk zit Hardlex glas. Op een horloge van 600 hoort of acryl, of saffier.
Op de Angelier Classique zit ook saffier. Dus ik snap eigenlijk niet waarom het niet op deze zit vanaf het begin.