![]()
Goed bezig!
Ik, en vele anderen, kijken ernaar uit!
Ik ook! En weet je wat nog leuker is, ik kan hem dan ook alvast in mijn kast plaatsen en gaan “testen”…
![]()
Ik heb zomaar het gevoel dat als jij de stemmingsronde niet gaat winnen, deze er evengoed wel gaat komen met al jouw enthousiasme.
Die mesh van Serica draagt (droeg
) fantastisch. Op de website staat hier aangegeven dat die tapert van 20 naar 16. Als dat kan, zou het IMHO prachtig staan, bij een dergelijk sportief dressy horloge.
Verder ben ik nog steeds all-in. Ik ben al gestart met mijn Ambassador potje. ![]()
Dat kan ik niet bevestigen of ontkrachten
. Sowieso komt er veel moois aan de komende tijd!
Haha het is maar goed dat jij wat quote want ik kan het bericht niet eens meer zien. Mozaiek kennende had ik er vast hard om kunnen lachen.
Ik zou m uitbrengen als de “Jurk Special”
Haha nee we gaan er gewoon voor dat dit de HFLE 2026 wordt! ![]()
Dat is toch wel heerlijk dat we rechtstreeks met het merk kunnen praten.
Dit moet jij toch ook wel heel fijn vinden @Brunmontagne ?
Als ik had kunnen lezen wat er staat wel ja haha! Ik geniet in ieder geval van alle interactie.
Die mesh van Serica draagt (droeg
) fantastisch. Op de website staat hier aangegeven dat die tapert van 20 naar 16. Als dat kan, zou het IMHO prachtig staan, bij een dergelijk sportief dressy horloge.
Verder ben ik nog steeds all-in. Ik ben al gestart met mijn Ambassador potje.
Ah goed om te weten! Ik heb zelf nog erg weinig gedragen op mesh tot nu toe. Ik ga er in ieder geval voor zorgen dat er een mooie taper in komt en hij prachtig gaat passen bij dit horloge (en alle toekomstige Ambassadors).
Ahh leuk Wim! Bedankt voor je support (wederom)! ![]()
Ik mis het ook wel eens als iets als grap bedoeld wordt, maar kom op zeg, deze ligt er wel heeeel dik bovenop
Ik heb die man nog nooit kunnen betichten van een serieuze opmerking dus dat lijkt mij ook
(Grapje Hans!)
Nee voor de grap
oh hier ga ik goed op!
Die grap zag ik dan effe over het hoofd😅
En hier haha!
Heel goed, hoop echt dat het gaat lukken om dit horloge te realiseren! Kijk uit naar de eerste beelden van de fysieke wijzerplaat.
Ik ook! Ik ga er zoals altijd mijn best voor doen! ![]()
Bedankt voor je support!
Ben het overigens volledig met @Mozaiek eens. Er zouden maar van die gekke biologisch afbreekbare schroeven in zitten. Dan ben je toch goed in de aap gelogeerd!
Ah het ging over schroeven! Die haal ik altijd uit de oud ijzerbak bij schroothandel VOF de Roestbak!
![]()
![]()
![]()
In de hele aanloop naar de de definitieve versie was ik niet echt overtuigd van het horloge maar de laatste beelden zien er toch wel erg goed uit.
Complimenten voor de energie die je in het project steekt en hoe het ontwerp geworden is.
Van de drie HFLE’s vind ik dit de meest geslaagde.
Ben heel benieuwd naar de stemronde, heel veel succes!
In de hele aanloop naar de de definitieve versie was ik niet echt overtuigd van het horloge maar de laatste beelden zien er toch wel erg goed uit.
Complimenten voor de energie die je in het project steekt en hoe het ontwerp geworden is.
Van de drie HFLE’s vind ik dit de meest geslaagde.
Ben heel benieuwd naar de stemronde, heel veel succes!
Leuk bericht, bedankt Roland! Kan ik zeker waarderen.
@Mozaiek Die is mooi
Haha ja zoals verwacht kon ik er zeker om lachen.
Mooi voorstel. Als de stemming er is, ga ik zeker kijken of er een plekje in mijn box kan gemaakt worden hiervoor ![]()
Bedankt Robin! Mocht het zo ver komen dan lijkt het me erg leuk om de horloges persoonlijk aan jullie te overhandigen (mits de rit naar het Noorden en de datum past natuurlijk)
. Ben je er dan bij?
Deze heeft saffier en Sellita idd
Als ware Citizen-liefhebber vond ik Miyota wel zo lekker, dat zag ik niet als een probleem. Maar gezien de prijs (ook al is dit de goedkoopste van de drie) was ik van saffier uitgegaan. Mineraal is voor mij persoonlijk echt een enorm harde no-go en ik ben zo te zien niet de enige.
Hoort deze reactie niet bij de andere mooie kandidaat? De BM heeft wel Saffier
Coffeecup reageerde ook op een bericht waar dat werd beaamd, maar wellicht handig om dat wel even toe te lichten inderdaad
.
Saffier Hier, saffier hier!
Hoort deze reactie niet bij de andere mooie kandidaat? De BM heeft wel Saffier
Ik wilde het er eigenlijk bij laten omdat ik vind dat we niet teveel op de details van “de ander” moeten zitten, maar hieronder het gesprek wat hieraan vooraf ging.
De Miyota automaat van vierport heeft nog altijd een streepje voor op de Sellita van Brunmontagne bij mij persoonlijk, maar zo heeft iedereen een voorkeur.
Ik was even aan het wankelen gebracht door een andere inzending. Maar dat wankelen heeft welgeteld 1 dag geduurd, dankzij specificaties die voor mij een harde nee (echt een rode streep) betekent. Dus ik ga zodra het kan weer vol voor deze inzending!
Deze heeft saffier en Sellita idd
Als ware Citizen-liefhebber vond ik Miyota wel zo lekker, dat zag ik niet als een probleem. Maar gezien de prijs (ook al is dit de goedkoopste van de drie) was ik van saffier uitgegaan. Mineraal is voor mij persoonlijk echt een enorm harde no-go en ik ben zo te zien niet de enige.
Ik wilde het er eigenlijk bij laten omdat ik vind dat we niet teveel op de details van “de ander” moeten zitten, maar hieronder het gesprek wat hieraan vooraf ging.
Dat is alleen maar goed inderdaad. Siert je wat dat betreft ook.
Ik plaats het overigens net ook in het Ambassador topic, maar als er iemand is die de huidige Ambassador graag eerst eens wil passen en in het echt wil zien, stuur me dan gerust een bericht. Dan plan ik met alle plezier even een momentje in om dat te kijken of we dat kunnen realiseren! Ik woon wel in het Noorden maar daar is vast een mouw aan te passen.
Sowieso merk ik door de jaren heen dat het erg leuk is om kennis te maken met leden hier! Maakt het toch wat persoonlijker
.