HFLE 2026 Finaal Voorstel Brunmontagne Ambassador Meteoriet

Aahh oke. Ik dacht dat het jou ging om het eind bedrag. Wellicht met een grens die je voor jezelf had gesteld tot max €850 bijvoorbeeld, dan snap ik heel goed dat je wil weten waar je aan toe bent. :+1:

1 like

Wauw wat een mooi design ik ben al zeker zeer geïnteresseerd, benieuwd wat hier uit volgt! En goed bezig👍

Ik was even aan het wankelen gebracht door een andere inzending. Maar dat wankelen heeft welgeteld 1 dag geduurd, dankzij specificaties die voor mij een harde nee (echt een rode streep) betekent. Dus ik ga zodra het kan weer vol voor deze inzending!

3 likes

Wat een leuk bericht, ik omarm je compliment dan ook graag, bedankt! :slight_smile:

Leuk om te horen! Bedankt! :slight_smile:

Welkom terug zal ik dan maar zeggen! :wink:
Bedankt voor de support!

3 likes

Deze heeft saffier en Sellita idd

4 likes

@Brunmontagne Pascal, je weet hoe ik hem wil hebben toch :wink:. O ja en nummer 59 maar ook dat wist je al :stuck_out_tongue_closed_eyes:.

1 like

Ben ook heel blij dat dat gelukt is voor deze prijs. Als het allemaal doorgaat dan zal ik alvast een afspraak bij de bank aanvragen :rofl:.

Haha jazeker. En al die administratie gaan we gewoon lekker doen als er duidelijkheid is. Ook jij gaat gewoon keurig verschillende nummers doorgeven :wink:

1 like

Dat is mijn grote probleem, droom iedere keer weer over het getal 59, geen idee hoe dat komt. Maar als anderen in mijn vaarwater gaan zitten, ben in de 7e maand jarig, getrouwd op 22-12. Maar natuurlijk gaat niemand in mijn vaarwater zitten :rofl:

2 likes

Ik heb dat met nummer 69
Vreemd he🤐,

4 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

2 likes

:yum:

2 likes

We gaan niet naast onze schoenen lopen he Peter, toevallig van de week nog met een studiegenoot van je gesproken dat je een topper bent en ook pietje precies :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Ik denk dat ik die maar claim dit keer, mocht het zo ver komen :wink: . Goed idee!

2 likes

:index_pointing_at_the_viewer:

1 like

Heel mooi horloge! Mijn keuze staat vast. :saluting_face:

1 like

Bedankt! :slight_smile:

Dank gaat uit naar jouw inzet, passie en in dit geval fantastisch resultaat. Meshband spreekt mij ook zeer aan en voor 69,- heb je naar mijn mening een zeer mooie combi te pakken.

1 like

Graag gedaan in dat geval :wink: . Het is en blijft eervol om zoiets moois als dit te kunnen doen.

Ik kan ook niet wachten om die straks zelf te gaan dragen! Leuk om te horen in ieder geval, bedankt! :slight_smile:

1 like

Net weer even een verhelderend gesprek gehad met mijn fabrikant. Ze vinden het concept zelf ook zo gaaf dat ze gaan proberen om z.s.m. een wijzerplaat te maken. Dit is ook precies de reden dat ik al tig jaren met ze samenwerk, ik heb echt geluk gehad dat ik ze gelijk in het begin ben tegengekomen.

Eerste inschatting is wel dat het 30-35 dagen zal duren haha… Dus dat wordt wel écht krap voor het einde van de stemming. Voordeel is wel dat er bij positief bericht dan in ieder geval een fysiek exemplaar van de wijzerplaat getoond kan worden! :slight_smile:

Zoals altijd zal ik jullie updaten als ik meer weet!

31 likes

Spannend!

1 like