Ik kan de koop nu knop nergens vinden ![]()
Hahaha die moet nog even wachten helaas! ![]()
Pascal ga er maar minimaal vanuit dat je de 100 gaat halen, dus ik wil nummer 59😉
Ik zou er maar 2 kopen… ![]()
Die heb ik al gereserveerd Fred
![]()
Nummering
In ons aanlooptopic waren al best wat mensen die interesse hadden in een bepaald nummer. In de ideale wereld vraagt iedereen om een specifiek nummer maar dat gaat vast het geval niet zijn haha. Uiteindelijk ga ik iedereen die mee doet vragen om 3 gewenste nummers door te geven en aan de hand van deze voorkeuren ga ik proberen om iedereen een gewenst nummer toe te kennen!
Niet nodig, er loopt hier in huis een kleptomane rond die nog wel eens wat wil lenen/jatten dus aan 1 genoeg ![]()
Daarom 2
Gewoon in de rij achteraan sluiten, grootverbruikers hebben voorrang ![]()
Man ik loop nu al leeg op Assie, enig idee wat zij aan de kapper uitgeeft? Kan je na een jaar een mooie Rollie van kopen en dan van de rest maar niet te spreken. Als ik dat had geweten, had ik nooit een vrouw als hobby gekozen ![]()
Het project topic heb ik met interesse gevolgd en ook gestemd in de polls. Het resultaat is precies zoals ik 'm het liefst zie ![]()
Kortom…

Heel gaaf!
Het hele proces alleen al, het geeft zoveel energie en positieve vibes. Echt mooi om te zien! Het resultaat is ook fraai. Als ik meedoe, dan tip ik de secondewijzer in de oranjerode nagellak. ![]()
![]()
![]()
ziet er niet verkeerd uit, maar even over de prijs.
In de regels staat duidelijk:
“Het merk moet akkoord gaan met levering van minimaal 25 en maximaal 175 stuks tegen dezelfde prijs per stuk.”
Slimme opmerking, nu worden ze allemaal 899€….
Jij zegt t , ik dacht t😉
Moet je dit inderdaad zo lezen? Je kan het ook lezen als; de eerste 50 stuks mogen geen korting krijgen tov de daarop volgende…
Hoe ik het voorstel lees is: bij een totale afname van 25 is de prijs voor alle 25 A. Als er een grotere totale afname is wordt de prijs voor ieder horloge lager, namelijk B
Wat een tijd, energie en resultaat. Echt leuk dit proces te volgen.
Hee, daar kom ik elke week om disc golf te spelen. Ik wist niet dat je in het Noorden zat, joh.
Overigens m’n complimenten wat betreft het eindresultaat. Ik vind 'm mooi, ook al ben ik normaliter geen groot fan van meteoriet. Zelfs m’n vrouw vind 'm mooi.
Wij hebben nog een paar vragen:
Op foto’s lijkt het niet alsof er overhang is. Bedriegt schijn en steken bezel en caseback uit ten opzichte van de middenkast? Is het nou een 38mm horloge of een 39mm horloge? Ik hoop heel erg op 38. ![]()
Onbeschaamde vraag, maar als ik dit zou doen, en jij toch maar op 25 minuten afstand zit… Zou mijn vrouw een wijzerplaat mogen kiezen? Ze vindt de AI render erg mooi, maar is huiverig over het feit dat iedere wijzerplaat uniek is, en zou graag een hele lichte mate van controle willen hebben over het eindresultaat.
Ergens verdienen we elkaar, het moet gezegd.
Tiered pricing betekent toch gewoon dat 25 stuks 899 per stuk zijn, tussen 25-50 afnames de prijs voor elk geleverd exemplaar 850 wordt, en boven de 50 stuks de prijs voor elk exemplaar 800 Euro wordt?
Ik lees het niet alsof 25 stuks één prijs hebben, de volgende 25 stuks een andere, en de daaropvolgende 25 stuks nog weer een andere.