HFLE 2026 Finaal Voorstel Brunmontagne Ambassador Meteoriet

Zo lees ik het ook, alleen wat @mcfr volgens mij bedoeld, is dat de prijs, ongeacht wat het totaal af te nemen aantal horloges, gelijk moet te zijn.
Denk zelf dat dit niet zo wordt bedoeld, maar dat dit meer gaat over de prijs per stuk. Deze moet voor een ieder gelijk zijn, en daaraan wordt voldaan.

2 likes

Pascal, gewoon even een leuke GTG organiseren. Dan kunnen alle geïnteresseerden even een Ambassador komen passen. :blush:

3 likes

Enige vragen die ik nog heb zijn of je wijzers van de oorspronkelijke Ambassador gaat gebruiken? De wijzers op de renders zien er namelijk wat dikker en beter uit dan de oorspronkelijke wijzers van de Ambassdor. En welke verschillen zijn er nog meer ten opzichte van het oorspronkelijke model? Is het enkel de wijzerplaat en caseback die anders zijn of toch nog kleine veranderingen aan de kast?

2 likes

Er staat toch duidelijk minimaal en maximaal dezelfde prijs. Geen verschil ongeacht het aantal. Maar goed, Blijkbaar is het verschillend te interpreteren.

Klopt, alleen interesse, niet uit verwachting. En als je de spec’s levert voor een horloge, is dit er gewoon één van. D1 is prima, ‘-2’ is een grote bonus.

En voor wie denkt dat ik dat op mijn breiklupje heb gehoord, kijk even in mijn Bio.

Ik wordt zo moe van mensen die denken van alles te moeten lezen in iemands oprechte vraag. Het gaat gewoon om spec’s. Niet om een oordeel. Het is zooooo Nederlands om alles in het teken te zetten van koopmanschap.

5 likes

HF eigen.
Reageer hier al niet meer op.

1 like

Heel tof voorstel dit @Brunmontagne. Ook goed geprijsd naar mijn mening. Ben benieuwd hoe hij er uit komt te zien in het echt!

1 like

Zo wat een reacties weer! Zoals jullie merken kan ik niet steeds gelijk op elk bericht reageren haha. We hebben dit weekend feest in ons dorp dus deze jongen moest even uitbrakken!

Haha je mag uiteindelijk 3 nummers indienen he! Probeer ik te zorgen dat iedereen zijn/haar nummer naar wens krijgt!

Haha top idee! :wink:

Haha met potlood he! Kortom, ook jij mag uiteindelijk 3 nummers indienen :slight_smile: . Komt vast goed!

:rofl: :ok_hand:

Haha zeeeeeker niet! :wink:

Hahaha thanks! Leuk om je enthousiasme te lezen!

Bedankt! Leuk om te horen dat dit hele project op zo’n positieve manier is overgekomen. Ik geniet er iig sowieso van! Haha top idee vwb die secondewijzer, help ik je tegen die tijd wel mee :wink: .

Ohh ja 175 stuks haha. Hoe kom ik dan bij 125? Nou ja eerst maar eens zien hoe ver we überhaupt komen. Dat voor wat betreft die prijs interpreteer ik als dat iedereen dezelfde prijs berekent krijgt, en dat gaat ook gewoon gebeuren. Het is niet dat de eerste 25 meer moeten betalen. Bij bereiken van dat aantal gaat de prijs voor iedereen omlaag.

:rofl: :ok_hand: aangezien alles tot nu toe samen is bepaald mag dat hoor als dat de voorkeur heeft :wink: .

Zo lees ik het ook inderdaad. En dat gaat ook niet gebeuren. Dezelfde prijs geldt voor iedereen.

Precies dat inderdaad! :slight_smile:

Haha jaa dat zit er zeker wel in inderdaad. Maar goed het is ook wel erg leuk om te kunnen doen. Soms is het even zoeken naar de tijd om alle reacties te beantwoorden maar verder is het prima te behappen :slight_smile: . Leuk dat je het in ieder geval zo opvat!

Haha jazeker! Al een jaartje of 7 onderhand. Blijf import, dat wel!

Leuk! Bedankt! Dat zie ik als een mooi compliment :wink: .

De foto’s van mijn huidige Ambassador laten dat wel duidelijk zien, op de renders kan het wel minder overkomen inderdaad. Het is wat jij zegt een 38mm horlogekast met een 39mm bezel en caseback :slight_smile: .

Haha ik stuur je hier wel even een PB over! Aangezien je toch in de buurt zit kunnen we even zien wat er te regelen valt.

Dat klopt helemaal! :slight_smile: 1 prijs voor iedereen! :slight_smile:

Ik ga ook uit van dat laatste inderdaad. Iedereen profiteert mee van een grotere afname.

Haha dat lijkt me wel leuk inderdaad! Maar zoals gezegd wil ik dan wel wachten tot er duidelijkheid is over óf we het project tot een mooi einde mogen brengen.

Ik hoop dat ik dat ergens benoemd heb, maar indien ik dat ben vergeten dan is het goed om dat even te bevestigen. We gaan inderdaad voor de dikkere wijzers van de renders voor deze HFLE.

Sowieso die 2 zijn inderdaad wezenlijk anders dan de “gewone” Ambassador. De tekeningen voor de definitieve Ambassador zijn zo goed als klaar dus de verhoudingen blijven zoals je op de website kunt zien. Ik wil wel echt de afwerking van de renders hebben, die is mooier dan wat mijn prototype op dit moment heeft. De lugs lijken op de renders ook iets dikker dan dat ze op de huidige (en uiteindelijke) Ambassador zijn.

Ah dat dacht ik inderdaad al. Geen probleem. Het wordt dus D1 omdat het een closed caseback is.

Bedankt!! Ik ben ook erg tevreden zo met het totaalplaatje wat er staat. Mooi dat dat wordt beaamd. Ik ben zelf ook heel benieuwd haha. Ik heb mijn Ambassador prototype natuurlijk al een tijdje en die bevalt me uitstekend. Deze gaat nóg wat bijzonderder worden natuurlijk.

9 likes

Aha, nou daar komen de 3 nummers: 59-59-59 :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

Mijn hemel, wat een pracht exemplaar! Well done!

Mijn interesse is zeker gewerkt. Wel slecht voor de portemonnee dit forum. Had al bijna een van de site besteld, maar ik heb me weten te bedwingen. Ik wacht ‘even’ op dit exemplaar.

Dikke kudos!

2 likes

Voor mij heeft u de “communicatiebokaal 2026” verdiend
Geweldig zoals u eenieder tegemoet komt.
Fantastisch horloge ook, maar ik heb er (niet alleen volgens mijn vrouw) al teveel
Succes met dit project gewenst, en als er 124 verkocht worden neem ik toch nr 125

8 likes

Haha ik ben bang dat het dan toch een willekeurig nummer moet gaan worden :wink:.

Mijn hemel, wat een mooi compliment haha! Bedankt! :wink:

Ik zou het uiteraard erg leuk vinden als je mee zou doen! En even uit nieuwsgierigheid… Welke viel zo in de smaak op de website? :smirk:

Over mooie complimenten gesproken… Allemachtig. Dit vind ik nou echt een pracht van een compliment Hendrik! Bedankt! :grin:

Bekend probleem bij velen hier denk ik! :wink:

Haha ik zal proberen te zorgen dat we tot de 124 geraken, deal? :wink:

3 likes

Ha Hendrik, en bij 24 neem je nr.25, bij 49 neem je nummer 50 en bij 99 neem je toch nummer 100, we moeten met z;n allen toch een beetje het Nederlandse prodikt promoten :wink:

2 likes

Zei hij die bij het feit dat als 59 niet mogelijk is toch 59 wil en als dat niet kan dan 59 wil​:partying_face::partying_face::partying_face:

2 likes

:crazy_face::rofl:

1 like

Ik word 50 dit jaar dus cijfer 50 zou mijn voorkeur zijn :innocent: Deze HFLE wordt het cadeau voor mezelf en zelfs de dame des huizes vindt deze uitvoering ook heel geslaagd…

4 likes

Kijk dat zou mooi zijn inderdaad! Hoop dat ik binnenkort weer lekker mag gaan puzzelen met alle gewenste nummers haha.

Dat de vrouw hem ook nog eens goedkeurt is al helemaal mooi natuurlijk haha!

2 likes

Kijk Pascal, dat zijn er dus weer 2. @Bartje1 zijn vrouw moet er dan natuurlijk ook eentje :wink:

3 likes

image

Worden de wijzerplaten nog uitgezocht op acceptabel patroon?
Dat men vooraf al een wijzerplaat mag uitkiezen is natuurlijk prima maar dan wel voor iedereen :man_shrugging:

4 likes