Ja ik vraag wel of ik ze op voorhand zelf kan zien. Al vertrouw ik ook wel op mijn fabrikant!
Verder gaan we dat inderdaad maar niet doen omdat het anders een chaos wordt. Bij vorige limiteds met stenen wijzerplaten heb ik dat ook niet gedaan omdat dat onbegonnen werk is. Helemaal als ze ook nog eens genummerd zijn haha.
Mijn reactie naar Fate was meer dat het me leuk lijkt persoonlijk af te spreken. En als er (blijven er vast niet veel over) toevallig 2 of 3 nummers zijn die op voorhand niet geclaimd zijn mag daar prima tussen worden uitgezocht maar dat is het dan ook.
Geen Sellita gaat nog op mijn werkbank belanden. Ook deze niet. Sluit tevens alle recente IWC’s uit, wat me best wat omzet - maar ook wanhoop en dubbel werk - scheelt. Vind het wel oprecht een geslaagd horloge. Best of luck!
Dat zou ik erg mooi vinden! Kun je, mits het door gaat, ook gezellig andere leden komen ontmoeten bij de overdracht als je dat leuk vindt!
Ja dat klopt helemaal! Even geduld dus nog!
Mooi compliment, bedankt Brick! Haha no worries, uiteindelijk is het ook leuk om gewoon waardering te krijgen voor een project als dit. Ik hoop dat laatste natuurlijk helemaal met je mee!
Ah iemand met ervaring lees ik, wellicht dat ik nog eens bij je aan de bel trek als ik hulp nodig heb! Mits je dat ok vindt natuurlijk. Leuk om te lezen dat het horloge in de basis in ieder geval in de smaak valt! Bedankt!
Haha helemaal prima natuurlijk! Het moet ook maar net je smaak zijn. Als er iets is wat ik door de jaren geleerd heb is dat smaak nogal een uiteenlopend fenomeen is haha. Toch leuk dat het horloge iig in de basis positief opvalt! Bedankt.
Te groot voor je pols? Die heb ik bij de Ambassador nog niet eerder gehoord. Voor het geval dat de plaatjes afschrikken… Mijn polsen zijn maar 15,5cm haha.
Daar ben ik ook bang voor + de plek waar de lugs beginnen op de kast kan ik niet echt aan wennen.
Ik heb horlogekasten het liefst zoals een mooi vrouwenlichaam waarbij de beentjes mooi langs de heupen lopen en niet een dikke reet met halverwege wat benen.
Voor mij is deze aan de kleine kant,specs qua afmetingen zijn gelijk aan de Alpinist en die heb ik om die reden al 2x te koop gezet.
Niet verkocht want uiteindelijk vond ik ‘m te mooi en kan slecht afstand doen
Exact! Zodra we eventueel een “go” hebben ga ik zsm zorgen dat de onderdelen gemaakt worden zodat ik ze kan delen! Idealier plannen we dan ook een GTG zodat mensen hem ergens in het echt kunnen ervaren bv.
Ja klopt. Mijn prototype is al mooi, maar ik wil graag een hogere afwerking voor dit horloge hebben. Het wordt dus de huidige kast met betere afwerking (mooie facet rand bv waar je die bij de huidige niet goed genoeg ziet).
Haha ja dat zou in de toekomst wel machtig mooi zijn, maar daar ben ik nu nog lang niet .
Exact. En ik zal overal updates over geven waar mogelijk. Thanks voor je support!
Serieus zoveel ellende mee @PeterLC ?
De Sellita sw200 (dacht ik) die ik een tijd terug op de werkbank had, leek mij prima in elkaar te steken.
Heb je meer info? Specifieke zaken die telkens terug komen?
Enige wat mij opvalt tot dusver is dat hun omkeerraderen niet goed gesmeerd lijken en bij relatief nieuwe uurwerken problemen geven dit is een handopwinder en sowieso een makkelijke fix, dus daar hoeven we ons al geen zorgen om te maken. Maar buiten dat komt er niet meteen iets dagen.