HFLE 2026 Finaal Voorstel Brunmontagne Ambassador Meteoriet

Dat bedoel ik inderdaad en zo staat het ook in de regels, maar ik ben inmiddels wel gewent dat er voor Brunmontagne steeds andere regels gelden dan voor andere merken. . Minimale aantal moet 25 zijn en voor dit merk was het in 2021 blijkbaar 50. Ik vind daar wat van. Sowieso vind ik dat een merk geen 2x moet meedoen, dat was vroeger ook ene regel die helaas geschrapt is. Dat hebben we gezien met Squale. Die hebben ook 2x mee mogen doen.

1 like

Is het zo erg dat een merk 2x mee mag doen? Ik vind Squale een heel leuk merk en de laatste HFLE was heel lelijk, dus ik hoop dat ze nog een derde keer mee kunnen doen met een mooie variant van de 1521 of de Super :+1:t2:

6 likes

Pelikaan ook 2 keer. Beide mi geslaagd.

2 likes

Exact! Heb keurig navraag gedaan en het bleek geen probleem. Daarbij was het vorige project een mooi project met veel leuke reacties, iets wat ik nu ook weer veelal lees! :grin:

3 likes

2026 is een mooi jaar!

1 like

Jij houdt wel van regels hè

3 likes

Echt verschrikkelijk inderdaad.
En met een beetje pech nú wéér!
Weet je wat? Als jij een eigen merk hebt dan doe je maar één keer mee! 🫶🏻

Denk btw dat dit verschijnsel zichzelf reguleert.
HF denkt dan bij een hypothetische derde deelname: alweer? En kiest vervolgens voor een andere inzending…

4 likes

Daar heb je er hier meer van hoor😅

2 likes

Ja heerlijk hè.

2 likes

Hebben we met de Angelier er op de valreep nog een stevige concurrent bij. Spannend!!

2 likes

Jup! Wel die geheel andere voortellen dus ben benieuwd wat het gaat worden. Overigens @jo_isvertrokken ik heb nog even navraag gedaan voor wat betreft de herkomst van de wijzerplaten. Ze hebben me verschillende varianten laten zien, ook van 1 batch, en daardoor weet ik wel zeker dat ze echt zijn. Waar ze echter exact vandaan komen, dat kan men niet zeggen. Ik begreep dat ze van over de hele wereld kunnen komen.

Kortom ja, het wordt een échte meteoriet dial. Nee, ik weet niet precies van welke meteoriet :wink: .

4 likes

Ik volg dit topic met grote interesse en het roept bij mij direct herinneringen op aan vijf jaar geleden. Toen heb ik de HFLE21-editie van Pascal gekocht. Die heb ik nog steeds in mijn bezit en zal mijn bescheiden collectie waarschijnlijk nooit verlaten.

De HFLE21 is niet alleen een prachtig horloge, maar ook een mooi aandenken aan dit forum en aan het hele proces dat we destijds samen met Pascal hebben doorlopen: van ontwerp tot verkiezing en uiteindelijk de uitlevering.

Dit keer doe ik helaas niet mee. Dat heeft niets met het ontwerp te maken — ook nu is het weer schitterend geworden — maar alles met het feit dat ik de laatste tijd iets te veel horloges heb gekocht, haha. Twee weken geleden kwam er bijvoorbeeld nog een Aquastar Deepstar II bij.

Heel veel succes en plezier gewenst, en hopelijk wordt dit het winnende ontwerp, Pascal!

3 likes

Wat leuk om dat te horen van iemand die ook het vorige proces van dichtbij heeft meegemaakt, bedankt! Helemaal mooi om te lezen dat hij nog keurig en met trots in je bezit is! Heb er destijds ook erg veel plezier aan gehad en heb dat overigens nu weer. Blijft toch altijd spannend hoe zoiets opgepakt gaat worden.

Hahaha dat “probleem” hoor ik wel vaker inderdaad :wink: . Zo’n horlogehobby is zo makkelijk nog niet he haha. Bedankt iig voor je positieve woorden. Mocht er toch nog wat ruimte in het potje komen dan lijkt het me erg leuk als je weer mee doet! :stuck_out_tongue:

Bedankt! Ik hoop met je mee haha.

1 like

Mcfr was ooit moderator, een prettige ook.

Cool.
Ik ben ooit Nederlands kampioen kempo geweest

Ook cool, maar niet zo cool als moderator :nerd_face:

1 like

Ligt er maar net aan welke band moderator je bent hoor. :martial_arts_uniform:

5 likes

Haha allemaal mooi, maar we dwalen af! Terug naar de inhoud!

Ik ga proberen om te regelen dat ik op korte termijn wat foto’s kan delen van de wijzerplaten. Weet niet of dat al lukt met het uiteindelijke design er op maar dat ga ik uitzoeken! Word in ieder geval al helemaal enthousiast van wat ze me zojuist allemaal hebben laten zien!

4 likes

Die gast die de Breitling blackwater te koop heeft staan in blauw is 5de dan kyokushin en nog meer :wink:

Mooi ontwerp.
Als dit hem wordt dit jaar mag je er al 1 voor me aan de kant leggen op Mesh!!
Als er keuze is in de nummers, zoek ik nummer 83 :sunglasses:

1 like