HFLE (of ander potentieel forumlid) gespot?

Volgens mij is hier nog geen topic voor, en als je het mij vraagt zou die er wel moeten zijn :wink:

Zit ik vanmiddag in San Teodoro bij een restaurantje, zit er schuin tegenover ons nog een Nederlands gezin (moeder, vader, dochter).

We hebben ze niet echt gesproken, maar bij het weglopen zei ik ā€œfijne vakantie verder!ā€ā€¦ en daarbij spotte ik volgens mij de HFLE 2017 (EMG) om de pols van de vader! Op bruin leer. Het zou wat genant worden als ik heel opzichtig naar het horloge was gaan staren en het was wat te laat voor een opmerking, maar wilde toch even wat waardering uitspreken :wink:

Dus, beste vakantieganger, als je dit leest… ben erg benieuwd of jij dit was!

6 likes

@25tien waarom zeg je niet gewoon even netjes gedag :grin:

1 like

Stond de tijd stil zeker😁

6 likes

Haha, natuurlijk, dƔƔr had ik het snel aan kunnen zien! :wink:

1 like

De EMG meenemen op vakantie? Moedig. :smile:

2 likes

Kan prima. Ik heb er ook twee bij me :rofl:

M’n 19 kg zware nageslacht besloot vanmiddag met al z’n gewicht aan het rubberen bandje van m’n Hamilton te gaan hangen. Geen enkele schade te bespeuren, verrassend hoe sterk dat ding is…

Kan misschien ook een normale EMG DL 63 geweest zijn. :thinking:

1 like

Die orangje wijzer van de HFLE valt wel op!:stuck_out_tongue:

2 likes

Ik krijg bij dit bericht het idee dat ik lid ben van een geheim genootschap waarvan de leden elkaar niet kennen, maar wel een potentieel herkenningssymbool dragen.

10 likes

Dat dus. :slight_smile:

1 like

En daarna natuurlijk gebruik maken van de HF TL-3 secret handshake

2 likes

Heb je de tattoo ook al in je nek laten zetten?

Nee… nieuwe leden he. Die kennen nog niet iedereens hoofd, maar spotten wel graag mooie klokjes :wink:

Komt die in NL dan trouwens veel voor?
Het kan m’n lidmaatschap hier zijn, maar de HFLE heb ik al 3x in tikkende lijve gezien en de DL63 nog nooit :wink:

Werkelijk geen idee. :thinking::sweat_smile:

Ben je horlogemaker?

Badum tsss

15 likes

Gister een forumlid gespot! @keesB met een mooie Tudor BB :ok_hand:

1 like

mss een zakdoek uit je achterzak kunnen we afspreken.