HFLE2021: Verkiezingen! [Officieel Stemtopic]

PayPal is een van de meest veilige manieren om geld over te maken, inderdaad gekoppeld aan je creditcard of bankrekening.
Ik gebruik het al jaren naar tevredenheid!

1 like

Ik lees dat je i.p.v. een kaart koppelen ook geld op het PayPal account kunt zetten via iDeal. Moet zeggen ik heb een credit card en betaalrekening gekoppeld om keuze te hebben en gebruik dit al jaren met grote tevredenheid.

2 likes

Ik ben zelf 12 jaar geleden begonnen met paypal om juist ‘veiligere’ transacties te kunnen doen, maar ieder is anders natuurlijk :wink: Je kan altijd Ghentwatch een berichtje sturen of er een alternatieve stemwijze is, zou jammer zijn als jouw stem precies de doorslaggevende stem zou zijn

1 like

Al een account by PayPall sinds 2002 en nog nooit problemen gehad.
Voordeel is zakelijk gezien al de verkopende partij niet kan overleggen dat het product of dienst geleverd is krijg je je geld terug.

Zelfs vliegtickets bijna een jaar vooruit gekocht in 2019 en tot twee maal toe binnen een week na annuleren van de luchtvaart maatschappij door een of ander “vaag griepje” binnen een week weer op de rekening.

1 like

Laten we het zo zeggen.
Ik vertrouw Paypal meer dan mijzelf.

5 likes

Bedankt voor de bemoedigende woorden, heren.
Moet er echt nog even over nadenken :thinking:
Qua HFLE staat mijn keuze echter wel al vast :heart_eyes:

Gebruik zelf Paypal ook al jaren, zowel zakelijk als privé, en het werkt inderdaad erg prettig!
Al moet ik toegeven dat het privé vaak luiheid is, heb vaak de reader dan niet bij de hand haha.

Overigens ga ik er van uit dat, mits de stemming is afgerond en er een winnaar is, er altijd nog een mogelijkheid is om middels andere betalingsmogelijkheden alsnog mee te doen. Dan telt de stem weliswaar niet, maar hoef je het jaar niet over te slaan :slight_smile: .

4 likes

Betekent dit een oprekken van de regels? Kenmerkend voor deelname aan een HFLE is het meedoen, meestemmen, verantwoordelijkheid nemen binnen de daartoe gestelde tijden en termijnen. Achteraf in de rij aansluiten vind ik een beetje kijken naar de samenvatting, terwijl de hele wedstrijd zo leuk is.

Edit: en ik doe niet eens mee dit jaar. Sorry, een beetje bemoeial ben ik wel.

1 like

Nee hoor, zie post nummer 1: :wink: :grinning:

5 likes

Exact dit :slight_smile:.
Daarom zei ik ook, je stem telt dan uiteraard niet meer mee.
Maar in samenspraak met het forum is vast wel iets te bespreken om eventuele deelname, mits Paypal geen optie is, niet verloren te laten gaan.

4 likes

De pot staat nu op € 4.400,-. Heel langzaam druppelen er wat stemmen binnen, maar ik had er ook meer verwacht.

Valt dit topic onvoldoende op? Zijn we horlogemoe? Worden we alleen nog maar blij van de duurdere horloges?

Er is nog een week om te stemmen, toch?

1 like

Maak er captainfast van.

Wat gebeurt er eigenlijk als er evenveel stemmen zijn voor beide voorstellen?

Ik ben bang dat ondertussen veel HFers weten dat in de weken vóór (ja, ja) en ná de uitlevering de HFLE goed verkrijgbaar is in het blauwe gedeelte

5 likes

Dit jaar dus niet meer… :grimacing:

Dan koop ik een Crucial :ok_hand:

3 likes

En ik n Brunmontagne :nerd_face::rofl::wink:

7 likes

:face_with_raised_eyebrow::stuck_out_tongue:

1 like

Moet ik bij het overmaken bij PayPal alle wensen al doorgeven?