HFLE2021: Verkiezingen! [Officieel Stemtopic]

Deze is voor jou beschikbaar, voor een kleine meerprijs.

9 likes

Potver wat was dat spannend zeg :sweat_smile:
Ik durfde bijna niet te kijken :see_no_evil:

2 likes

Zo heurt het ook.
In een duur jaar strijden de dure inzendingen om de eer,in een goedkoop jaar de goedkope inzendingen.
Waarom anders duur en goedkoop jaar :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Goedkoop jaar = Min. 300 max 450
Duur jaar = min. 500 Max 750

Zoiets bedoelt u?

Ik heb heel tegendraads gestemd op het horloge dat ik het mooiste vind.

6 likes

Zodat mensen met een kleinere horloge portemonnee in ieder geval eens in de twee jaar in kunnen stappen als ze een leuk voorstel zien.

Maar prijzen ter zijde, het verbaasd mij eerlijkgezegd wel dat er pas 44 stemmen uitgebracht zijn, gezien de animo in beide topics, hopelijk komt er nog een eindsprint :slight_smile:

1 like

Inderdaad! Dat verbaast mij ook! Zoveel animo en volle topics in de aanloop en nu “slechts” 44 stemmen…

1 like

Ja vreemd. Topic is haast niet te vinden, zou bovenin moeten staan. Misschien dan meer stemanimo

1 like

Inderdaad, wellicht dat deze weer gepind kan worden?

Ik weet niet of het zo werkt, maar zou je dit topic weer kunnen vastpinnen?
Edit: zie de opmerkingen hierboven t.a.v. vinden topic en stem-animo.
Edit 2: verwijzing naar moderator verwijderd;-)

1 like

Topic is vastgepind, alleen zodra je het een keer aangeklikt hebt zakt hij voor jou naar beneden. Voor mensen die het nog niet gelezen hebben staat hij bovenaan.

Log maar eens uit, je zult zien dat hij dan weer bovenaan staat.

4 likes

Je hebt gelijk!!!

2 likes

Best logisch toch? Het voorstel met de meeste stemmen “wint”. Hoe goedkoper het product, hoe groter de afzetmarkt. Das marktwerking. Er worden (werden?) ook meer Daniel Wellingtons verkocht dan Rolexen. En meer Golfjes dan 911’jes. Ik denk dat de Brunmontange de meeste stemmen krijgt. Als het andersom zou zijn, zijn de wonderen de wereld nog niet uit. En dat hoop ik zo graag.

4 likes

En dus moet het opgedeeld worden in twee dan maar zoals @HanDavinci voorstelt. Maar niet achteraf hiermee komen. Btw geen idee wat de tussenstand is.

Ik bedoelde ook een ondergrens in het dure jaar en een bovengrens in het goedkope jaar.

Ik vind niet dat er per jaar meer HFLE’s moeten komen, gewoon eentje die daarna te herkennen is als de HFLE van 202x! Dat is het leukste.

2 likes

Dat is ieder jaar zo. Een hoop poeha maar weinig die uiteindelijk de portemonnee trekken.

Nadeel is ook dat het wat courantere spul zoals Stowa, Squale, Damasko of noem eens wat, niet mee wil werken aan een HFLE, of niet aan het normbedrag kan voldoen. Dat scheelt ook in animo. Das war einmal.

Misschien probeer ik het volgend jaar nog eens met Serica of een andere micro.

3 likes

Zo werkt het overal toch?
Kijk eens naar de reacties op Autoweek hoeveel meningen er op een nieuw model auto zijn, daarvan is ook slechts een paar procent koper.

Maar soms wel wat treurig imho

1 like

Ik wil heel graag, maar heb toch wel bezwaar tegen de PayPal route.
Absoluut geen behoefte aan een account en al zeker niet het koppelen van mijn bankkaart :-1:
Misschien ben ik de eerste die dit zo zwart-wit neer kalkt en toch zou het best kunnen dat ik niet de enige ben die er zo over denkt!?

Zonde als daardoor de HFLE21 aan mijn neus voorbij gaat :disappointed_relieved:

2 likes

De beste HFLE die we nooit hebben gehad :wink:

Precies

1 like