Het zal mij jeuken wie er dit jaar wint. Dat is het punt helemaal niet, want het gaat sowieso over hoe het eventueel in de toekomst eerlijker geregeld kan worden. Niemand die hier voorstelt om de regels tijdens de stemperiode nog aan te passen.
Dat het horloge van jouw keus toevallig het prijsvoordeel heeft betekent niet dat voor bepaalde argumenten niets te zeggen valt.
Nee het hele eiereten is dat EEN horloge wint en dat hier wordt aangenomen dat dat door de prijs komt. Daarnaast blijft het niet daarbij, maar worden er ook andere randvoorwaarden verzonnen (i.e. credits horlogemaker).
De prijs zou niet moeten uitmaken anders dan de max. En het volk kiest. Dat dat niet de duurste wordt, wellicht vanwege prijs, zou te nadenken moeten geven voor toekomstige gegadigden. Maar daar zit dus een dikke aanname in.
Waarom zetten “jullie” niet een VVD HFLE op? Of de SNOB HFLE. Kun je er diamantjes op ketsen keigaaf man! Met een max van 5000 of wat u wil (of gaan jullie dan zeuren dat die van 2000 euro altijd wint ).
Ik denk dat mijn woestijn bestaat uit een eenvoudige tent. En die van hullie eentje met airco, twee verdiepingen en danseressen. Miss kan @Jurk daar iets mee hahah
Ehhhh. Niet ik? Over zelfreflectie gesproken. Kijk eens hoe men zeurt over de prijs en van alles wordt er geinsinueerd te pas en onpas. En als ik zeur over het zeuren ben ik de calimero. De wereld op zijn kop. Ik schop (express) gechargeerd tegen wat schenen met een humoristische kwinkslag. Neem het niet al te serieus (en anderen ook niet gok ik).
Ik heb besloten dit jaar niet te stemmen, want beide voorstellen zijn te goedkoop. De aanschaf van een horloge moet wel een beetje pijn doen in de portemonnee, anders is de spanning er ook af.
Kan die @crusial niet even wat meteoriet op de dial smeren?