HFLE2021: Verkiezingen! [Officieel Stemtopic]

Het zal mij jeuken wie er dit jaar wint. Dat is het punt helemaal niet, want het gaat sowieso over hoe het eventueel in de toekomst eerlijker geregeld kan worden. Niemand die hier voorstelt om de regels tijdens de stemperiode nog aan te passen.

Dat het horloge van jouw keus toevallig het prijsvoordeel heeft betekent niet dat voor bepaalde argumenten niets te zeggen valt.

4 likes

Nee het hele eiereten is dat EEN horloge wint en dat hier wordt aangenomen dat dat door de prijs komt. Daarnaast blijft het niet daarbij, maar worden er ook andere randvoorwaarden verzonnen (i.e. credits horlogemaker).

De prijs zou niet moeten uitmaken anders dan de max. En het volk kiest. Dat dat niet de duurste wordt, wellicht vanwege prijs, zou te nadenken moeten geven voor toekomstige gegadigden. Maar daar zit dus een dikke aanname in.

Waarom zetten “jullie” niet een VVD HFLE op? Of de SNOB HFLE. Kun je er diamantjes op ketsen keigaaf man! Met een max van 5000 of wat u wil (of gaan jullie dan zeuren dat die van 2000 euro altijd wint :slight_smile: ).

3 likes

Bwaaa. Niet veel dure voorstellen hebben in het verleden nog maar de kaap van de noodzakelijke minimuminschrijving gehaald. Stowa in ´17 bv niet.

Zeer close die strijd. En uiteindelijk toch beiden in productie ook. Netjes.

4 likes

wat¿
En doe eens rustig man :joy:

Edit; oh ik las serieus V&D :joy: maar goed dit is alsnog raar.

1 like

Beetje gechargeerd :smiley:

Dus…is het een goed idee om het in de toekomst in gelijke prijsklassen in te delen, dan hoef je je hier niet meer druk over te maken.

Ik stem voor. De Crusial is niet mijn laatste HFLE voorstel in ieder geval, ik vind het leuk om te doen.

Uitstekend idee.

6 likes

Even een kort stukje reflectie tussendoor. Hoe vind je je toon zelf overkomen?

18 likes

Echt zonde. @Selie had mee moeten doen.

5 likes

:joy:

2 likes

Als een oase in de woestijn :rofl:

4 likes

Als dat jouw oase is ben ik benieuwd naar de woestijn :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Weet je het zeker? :joy:

2 likes

Ik denk dat mijn woestijn bestaat uit een eenvoudige tent. En die van hullie eentje met airco, twee verdiepingen en danseressen. Miss kan @Jurk daar iets mee hahah

2 likes

Twijfel nog wel hoor :grimacing:

1 like

Wie is er nu de calimero? :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Heeft de BM al gewonnen? Vanwaar deze “stemming”?
Wacht het lekker rustig af en gun de winnende inzending en stemmers hun plezier.

2 likes

Ehhhh. Niet ik? Over zelfreflectie gesproken. Kijk eens hoe men zeurt over de prijs en van alles wordt er geinsinueerd te pas en onpas. En als ik zeur over het zeuren ben ik de calimero. De wereld op zijn kop. Ik schop (express) gechargeerd tegen wat schenen met een humoristische kwinkslag. Neem het niet al te serieus (en anderen ook niet gok ik).

5 likes

Deze ook goed? Ik heb het niet zo op hoogbouw.

3 likes

Ik heb besloten dit jaar niet te stemmen, want beide voorstellen zijn te goedkoop. De aanschaf van een horloge moet wel een beetje pijn doen in de portemonnee, anders is de spanning er ook af.

Kan die @crusial niet even wat meteoriet op de dial smeren?

8 likes

Deze is voor jou beschikbaar, voor een kleine meerprijs.

9 likes