HFLE2021: Verkiezingen! [Officieel Stemtopic]

Woohoo @Brunmontagne !! Gefeliciteerd :partying_face:

5 likes

Gefeliciteerd @Brunmontagne!

20 likes

Gefeliciteerd aan @Brunmontagne ik baal stiekem maar zoals ik al in je topic had aangegeven hele mooie Limited!

@HanDavinci @crusial ik vond jullie inzending meer bij mij passen en super dat jullie mee hebben gedaan en hopelijk kan ik de crucial uiteindelijk toch nog een keer kopen!

10 likes

Gefeliciteerd! @Brunmontagne en kopers :partying_face:

2 likes

Gefeliciteerd @Brunmontagne

2 likes

Gefeliciteerd @Brunmontagne !

2 likes

Mooie wedstrijd. Proficiat @Brunmontagne

2 likes

Ik kom net thuis van een beetje sporten… Ik trek toch eerst even een biertje open voor het douchen denk ik :partying_face::partying_face::beers:.

Super! @HanDavinci bedankt voor je felicitatie en je inzet. @crusial uiteraard ook bedankt voor je inzet voor een mooi tegenvoorstel dit jaar!

Super bedankt voor alle support mensen!! :facepunch:

32 likes

Gefeliciteerd @Brunmontagne

2 likes

van harte Pascal. De Brunmontagne zal een waardige HFLE zijn. :+1:

En hopelijk komt de Crusial er toch nog op een of andere manier…

2 likes

Top! Gefeliciteerd @Brunmontagne! Nu begint het wachten en verheugen!

2 likes

En gefeliciteerd brunmontagne stemmers

2 likes

Gefeliciteerd @Brunmontagne !! :clap: :partying_face: Ik kijk uit naar de levering… :wink: :stuck_out_tongue_winking_eye:

@crusial bedankt voor de geweldige competitie. :clap:
Het zal niet bij het mooie ontwerp blijven en hopelijk ook daarvan snel een tastbaar exemplaar beschikbaar voor de liefhebbers. :+1:

6 likes

@GhentWatch eetsmakelijk alvast :wink:. Bedankt voor je inzet! Ik zal je het rekeningnummer van mijn adres op de Cayman eilanden zo doorsturen. Je komt het resultaat daar wel bezoeken toch? :wink:

Nogmaals bedankt allen!!! We gaan er een mooi project van maken! :partying_face::ok_hand:

19 likes

@Brunmontagne: Gefeliciteerd met de overtuigende uitslag! :pray:

@crusial: ik hoop dat jouw voorstel er ook gaat komen. Deze is te mooi om niet te doenšŸ‘

3 likes

Gefeliciteerd @Brunmontagne! Kan niet wachten :hugs:

En @crusial bedankt voor het schitterende voorstel ook en de competitie.

2 likes

Leuk, leuk, leuk!
Dankzij 2 geweldige inzendingen!

2 likes

Het hoge woord is er uit! Gefeliciteerd @Brunmontagne :partying_face: Een fantastisch voorstel dat super goed past bij de HFLE. Nu is het wachten op het eindresultaat, ben benieuwd!

26 likes

Nogmaals chapeau voor beide inzendingen!

@Brunmontagne gefeliciteerd met de HFLE21!

2 likes

Gefeliciteerd @Brunmontagne (en geen dank :stuck_out_tongue_winking_eye:)
Kan ook nie wachten nie! :hugs:

1 like