HFLE2021: Verkiezingen! [Officieel Stemtopic]

Net als de verkiezingen in de VS heeft de uitslag geen directe gevolgen voor mij maar ik vond het toch een leuke en spannende strijd. Hulde voor @HanDavinci en @crusial voor hun stevige kandidaat en gefelicteerd @Brunmontagne met de overwinning!

6 likes

Gefeliciteerd @Brunmontagne. Ook applaus voor het mooie tegenvoorstel van @crusial en @HanDavinci

4 likes

Proficiat Pascal :+1:t2::smiley:

3 likes

Fantastisch Pascal. Wat een mooi voorstel heb je gemaakt. Gefeliciteerd!

1 like

Jammer! Gefeliciteerd Brunmontange :+1:

1 like

Van harte @Brunmontagne! Ik kijk er naar uit :slight_smile:

1 like

Zeker waar! Ik zal even met de heren van het forum overleggen hoe ik dat op een nette manier kan doen.
Ik heb “gewoon” een zakelijke rekening uiteraard dus daar gaat zeker wel iets voor te bedenken zijn.

@anon33714818EV en @danield en alle andere mensen die liever zonder PP mee doen, gaat goed komen!
Kom ik snel op terug!

Wat een boel reacties overigens! Thanks mensen!! Super leuk om het enthousiasme terug te zien.
Even een praktische mededeling. Ik plaats maandag even een bericht met de eerste vervolgstappen voor dit gave project! Op die manier kan ik er voor zorgen dat iedereen keurig zijn ideale horloge gaat ontvangen met de gekozen opties.

@crusial super bedankt, leuk en sympathiek bericht. Ik maak me geen zorgen over het vervolg van Crusial, je hebt hier in ieder geval mooi veel support ontvangen en het eindresultaat gaat er vast en zeker komen!

17 likes

@Brunmontagne van harte gefeliciteerd, een hele mooie competitie overwinning!
@crusial van harte gefeliciteerd, 21 kiezers is niet verkeerd, met mij erbij zouden het 22 kiezers zijn geweest, misschien de HFLE 2022 (No.16 :grinning:)?

5 likes

Cool, congrats @Brunmontagne. Heel mooi design. Beide waren super overigens.

3 likes

Gefeliciteerd Pascal! Dat het een soepel en voortvarend traject mag blijken. Ben erg benieuwd naar het resultaat.

Het andere voorstel heeft dan wel niet de stemming gewonnen maar ook zeker niet verloren, puik stukje werk!

3 likes

Hierbij overzicht van de HFLE’s en oplages

35 likes

Super, dank voor dit overzicht👍

2 likes

Overigens dames. Wat vond iedereen van dit systeem? Werkt enorm gemakkelijk voor me in ieder geval.

13 likes

Goed systeem! Werkt uitstekend en gemakkelijk via PP.

Ik was er binnen een paar minuutjes doorheen, dus :+1:

Prima systeem :+1: goed om een middel te gebruiken wat efficiĂ«nt werkt. Btw leuk om te weten een van de oprichters van deze “kleine” club is Elon Musk. Voor mij persoonlijk heeft het tot nu alleen maar voordelen gehad, PP heeft ook een geschil met een dropshipper opgelost.

Daar is hij miljardair mee geworden

2 likes

Winnaar @Brunmontagne , gefeliciteerd en tegelijkertijd een grote jammer (voor mij en wat anderen) dat @crusial het niet is geworden :frowning:

4 likes

Niet alleen daarmee :blue_car:

Prima kind kan de was doen

1 like