Specifiek daarmee. Vervolgens is Musk met Tesla begonnen.
Klopt, maar het is niet echt het sexy verhaal dat men bij hem wil vertellen
Goed om te weten
Gefeliciteerd Pascal @Brunmontagne super leuk voorstel geworden, ik weet zeker dat ie irl prachtig gaat worden.
Bedankt @crusial en @HanDavinci : Mooi voorstel, mooi horloge. Ik vond de renders helemaal geweldig en heb het idee dat dat @Brunmontagne ook heeft gepushed om een extra stapje verder te gaan.
Deze 2 voorstellen vond ik zelf een beetje appels met peren vergelijken. Niet alleen qua prijs, maar ook het gebodene. Het mag de pret niet drukken.
Ik hoop dat @crusial het horloge alsnog gaat uitbrengen, want render doen m mi geen recht.
Perfect!
Simpel, veilig en voor jou vlgs mij ook een stukje gemak cq gemakkelijker!
Gefeliciteerd @Brunmontagne! Wat mij betreft de mooiste van de 2 opties.
Ik heb niet gestemd, maar de twijfel om alsnog aan te haken is er zeker.
Voor de duidelijkheid. Paypal is geen discussie gaat al 6 jaar vlot op deze manier. Wel het gebruik van de ´paypal pot´ en de google forms. Heb voor een aantal mensen zoals aangegeven een alternatieve betaalmethode voorgesteld, net als in de beginpost aangehaald. Jammer dat jij niet van die mogelijkheid gebruik hebt gemaakt.
Paypal is voor zover ik ken het enige platform waar ik makkelijk terugbetalingen mee kan doen met een enkele klik en waar een makkelijk overzicht kan gebruikt worden.
@Brunmontagne Gefeliciteerd Pascal!
@crusial Mooi dat jullie een waardig alternatief hebben geboden.
Hoewel ik ook dit keer niet mee doe, heb ik wel genoten van deze topics. Het heeft in elk geval weer 2 nieuwe horloges opgeleverd (als de Crucial tenminste ook nog uitgebracht gaat worden).
En ik ben zeer benieuwd naar de uiteindelijke modellen irl.
Ik heb via IBAN overgemaakt na een enkele PM hierover, was minder moeite dan je in deze post hebt gestoken
Er is ook een andere wijze van betalen aangeboden. Vlgs mij wilde je helemaal niet stemmen.
Helemaal niet zo bedoeld. Feedback is van harte geapprecieerd.
Evenwel was er wel een alternatief voor PP. Ik neem het sowieso mee. Als iemand een bancair systeem kent dat net zo gebruiksvriendelijk is hoor ik het graag hoor.
Ik probeer het nog een keer. Het systeem bood ook de mogelijkheid om op een andere wijze te betalen. Hield dus rekening met PayPal angsthazen. Ook voor jou een prima systeem dus als je wilde stemmen.
Eindelijk een zinnige reactie, hier sta ik achter.
Bedankt voor de inzet @GhentWatch, ik zorg volgend jaar voor een betere steekpenning. Weekje CenterParcs?
Waar een wil is, is een weg
@Brunmontagne tof, gefeliciteerd, kijk uit naar het vervolg: mijn eerste hfle!
@crusial en @HanDavinci ook supertof maar net niet mijn kop thee, gaat volgens mij hoe dan ook wel goedkomen
@GhentWatch dank dat HF en jij persoonlijk dit faciliteert!
Ik heb geen verstand van horloges en al helemaal niet van rubber dus ik zou het niet weten. Waarom mij deze eer ten deel valt is mij een volslagen raadsel.
Gefeliciteerd en gelukswensen aan de winnaar!
Jij mag zeker aangeven wat voor jou acceptabel is. Maakt me niet uit. Ik ga alleen in op jouw argumenten en die kloppen niet volgens mij. Je kon op twee manieren betalen en niet alleen met het door jou vermaledijde Paypal. En daar rep je niet over.
Nooit geweten dat ik een angsthaas was om niet een bepaalde bankrekening te willen.
Voor veel leden is het best een stevig bedrag waarvoor je òf een ander horloge voor dezelfde prijs van een mainstream merk kunt kopen (zeker gebruikt) of ermee kunt doorsparen voor wat duurders
Zowel @crusial en @Brunmontagne bedankt voor jullie tomeloze inzet, en uiteraard @Brunmontagne gefeliciteerd