HFLE2021: Verkiezingen! [Officieel Stemtopic]

Kijk even in je overzicht? Kan even duren voor het er bij mij opstaat.

Bedankt voor je inzet @GhentWatch!

4 likes

@GhentWatch : ik zie 'm nog niet in mijn PayPal overzicht staan en ik heb me al sufgedrukt op refresh in mijn PayPal-app haha.

Ik zie ook nog niets. Niet afgeschreven en ook niet vermeld op mijn paypal account.

Geen probleem hier… Ook een mail als bevestiging.

Weird. Als ik in de overzichtspagina van de pool in PayPal kijk, zou ik wel betaald hebben, maar ik zie het niet terug in mijn eigen activiteitenoverzicht en ook geen bevestiging (die ik normaliter wel altijd krijg).

Dat zou de uitkomst kunnen beïnvloedden. Geen goed idee.

Dank voor je verhelderende reactie! Dat verklaart een boel. Dan zal het goedkomen!

Zojuist dubbel gestemd voor de:
@Brunmontagne en de @crusial met nr 12

Moge de beste winnen.

Helaas “there can be only one “ maar ik wil ze beide.

De transacties en formulieren geen probleem.

5 likes

Al vind ik het dan wel eigenaardig dat ik de pool nergens kan vinden. Maar het zal wel goed komen. Misschien duurt het even.

Bij mij ging het niet in 1 keer goed dacht dat het gelukt was en ging de Google page invullen maar zag geen paypal bevestiging. Poging 2 is wel geslaagd.

1 like

Gestemd en betaald :slight_smile: De Crusial!

1 like

Bij mij dito. Net nog een keer het betaalproces doorlopen en nu zie ik m wel bij de afschrijvingen staan. Gelukt dus!

Gestemd :+1:
De @Brunmontagne representor

1 like

Nu snap ik er niets meer van. Is hij niet twee keer afgeschreven dan? Want bij mij is het geld wel verdwenen, maar ik heb geen melding. Ik dacht dus dat dat was vanwege de pool, maar als iedereen nu een afschrijving ziet gaat er bij mij iets fout.

Edit: wel staat er dit bij nog een keer iets sturen.

Betaald en gestemd. Bedankt voor de inspanningen en de tijd die je erin stopt om dit voor ons mogelijk te maken Cody.

1 like

Ik zal morgen al eens de betalingen naast de inschrijvingen van het formulier leggen. Nog even geduld.

3 likes

Op het formulier heb ik de transactie referentie vermeld.
Leek me het makkelijkst terug zoeken.

Misschien heb ik er overheen gelezen, maar tot wanneer is stemmen en betalen mogelijk?

Lezen

1 like