HFLE2021: Verkiezingen! [Officieel Stemtopic]

Zie je. Overheen gelezenšŸ˜‰

Krijg geen verificatie sms door ^#*%%~>^~ Tele2/T-mobile. Wordt helemaal gek. Al maanden mee bezig.

Wederom super dat je dit allemaal regelt!

1 like

Deze keer zo veel mogelijk geautomatiseerd. Moet zelf niet veel doen! :wink:

1 like

FTFY

3 likes

Ook hier bedankt voor het organiseren. :+1:
Stem is uitgebracht en aanbetaling voldaan.

1 like

Het is inmiddels gelukt om alles in te vullen en te betalen. Ik kan niet wachten op de uitslag!

@GhentWatch: bedankt voor de organisatie

@Brunmontagne: veel succes in deze stemming. Het is een mooi ontwerp geworden. Ik ben echter gegaan voor het ontwerp van @crusial :kissing_heart:

2 likes

Betaald&ingevuld!
Brunmontagne it is!

1 like

100,0%

2 likes

Nice.

Ik had het @HanDavinci en @crusial van harte gegund en knap staaltje werk wat ze hebben neergezet, maar de (kast)vorm van de @Brunmontagne spreekt me erg aan. Ik heb gestemd!

Overigens geen kopie van de ingevulde Google Form in mijn mail gehad zoals stond aangegeven, dus hoop dat die wel goed door is gekomen. De betaling in ieder geval wel!

Edit: ontvangen, zat in spam box

2 likes

Voor wie hem nog niet gezien heeftā¬‡ļø
Met mooie vewijzingen naar het forum.

2 likes

Moge de goedkoopste winnen,zoals gewoonlijk :sunglasses:

Ik zie zojuist een melding dat er in mijn geval dus 2x geld is overgemaakt :scream: de eerste keer was dus vertraagd in vermelden in de app en op de site en nu is die er dus alsnog doorheen gekomen.

Ja ik had al een vaag vermoeden dat dat zou gebeuren. Bij mij is ie nu wel gewoon te vinden in afschrijvingen.

Iemand enig idee hoe ik dit kan doen zonder Paypal. Verificatie sms krijg ik niet door omdat Tele2 het heeft verpest met overgang nieuw netwerk.

Kan ook geen chat vinden op de paypal website die ik voorheen had gevonden zodat ik die Paypal account kan verwijderen en het opnieuw kan opzetten maar dan op werktelefoon (vodafone).

Beste Cody, ik zie nu dat ik gisteren per abuis het stemgeld 2x heb voldaan. Wil je 100 euro terugstorten s.v.p.? Hartelijk dank alvast en dank voor alle tijd die je hierin stopt!

Krijg nu de melding van PayPal dat ik de pot heb gespekt met 100 euro. Nog niet afgeboekt van mijn bankrekening, maar dat duurt altijd een dag, soms twee.

Je kan dit proberen.

Heel apart want in eerste instantie leek het echt alsof hij niet door was gekomen en zat echt paar uur tussen voor het verwerkt was. Hopelijk voor @GhentWatch is dit niet te vaak gebeurd want dan heeft hij er behoorlijk klusje aan.

Ik voeg even dit screenshots ook toe ter bewijs dat hij 2x is verwerkt van mijn account.

Dit is bij mij dus ook gebeurd. Nadat ik een paar uur later nog geen bevestiging had gehad, heb ik - naar later bleek - nogmaals de betaling gedaan. Ook bij mij dus 2x afgeschreven. Met jou hoop ik dat wij de enige twee waren, dan is het nog overzichtelijk. Anders worden het een heleboel terugboekingen haha.