Misschien kunnen jullie je fout nog zelf herstellen.
In mijn geval is dit niet meer mogelijk maar bedankt.
Dank voor de tip, maar helaas. Als de overboeking eenmaal verwerkt is, dan kun je deze niet meer storneren/annuleren (net als bij een gewone betaalopdracht via een bank). Ik heb er alle vertrouwen in dat @GhentWatch de tweede betaling terug zal boeken. Komt goed.
Wat een mooie voorstellen! De twee voorgaande edities spraken mij niet aan, nu kon ik opeens kiezen uit twee horloges die ik graag wil dragen.
Het is de Representor geworden vanwege de kastvorm. Die 2 bezels spreken mij ook wel aan, al heb ik geen idee hoe je zoiets wisselt (komt wel)
De organisatie, indieners en ontwerpers - topwerk mannen! Dat het beste voorstel mag winnen.
Bedankt weer voor het regelen, Cody! Leuk dat je nu ook kunt zien hoeveel stemgeld er al betaald is (en dat er waarschijnlijk geen problemen meer zijn met de zakelijke/prive donaties)
Ben benieuwd naar de uitkomst!
Komt goed. Ik loop het even na en stort morgen de dubbels al terug. Let er wel even op dat je slechts 1 formulier hebt ingediend in de Forms, anders neem ik aan dat je er twee wou bestellen.
Mede door het feit dat terugbetalingen indien zakelijk gestort me niet €0.35 maar een kleine 5€ per betalingen zouden kosten hebben we dat pot idee geprobeerd. Lijkt aardig te werken voorlopig. Enige aandachtspunt is klaarblijkelijk de (veel) langere verwerkingstijd voor de betalingen af- en bijgeschreven worden.
Er is in mijn geval 1 formulier ingevuld dus top dat je dit zo snel al kan regelen!
Het lijkt een gelopen race, toch maar gestemd. Op de @crusial
Hoe dan ook twee mooie inzendingen. Een ondergrens in het ‘dure’ jaar is wellicht nog wel een idee. Of is die er al?
Benieuwd welke het gaat worden
Daar is in het verleden discussie over geweest. Die is er strikt genomen niet, immers werkt dat soms contraproductief. Er wordt wel ingegrepen indien te flagrant.
Ik zou het in mijn enthousiasme bijna vergeten, maareh… @Ghentwatch: super dat je dit regelt op deze manier!!!
Ook op de Crusial gestemd
gestemd voor de Crusial
Beide horloges maken mij de plas niet lauw, maar deze ramptoerist is wel benieuwd naar de tussenstand…
Naar mijn mening geen tussenstand melden. Wat voor zin heeft dat. Gewoon wachten tot einde stemperiode. Is maar een paar weken.
Graag willen we onze inschrijving nog gauw even aanpassen… In de wandelgangen heeft de feestcommissie opgevangen dat het ten zeerste wordt gewaardeerd als er tóch meer te kiezen valt. Daarom bieden wij een extra optie aan in de vorm van een paar fijngeslepen, kek-gekleurde baguetten en wat suiker op de lugs. Kost niet duur. 67K meerprijsje. Have fun voting, people!
@GhentWatch, bedankt voor alle energie die je er ingestopt hebt
Fraaie fotosjoep!
Ook op 1 april graag correct Nederlands:
Kost niet veel of is niet duur.
Haha, geniaal!!! Mijn stem heb je, maar deze extra optie laat ik even links liggen.