HFLE2021: Verkiezingen! [Officieel Stemtopic]

Ik denk dat een goede zetter dat in samenwerking met @crusial voor aanmerkelijk minder dan dat bedrag als een one off kunnen doen en er dan ook nog wat aan kunnen verdienen.

Trekker zojuist overgehaald, dit wordt mijn eerste HFLE :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Ik moet zeggen dat ik wat meer animo had verwacht. Of gaan mensen pas los als de HFLE gekozen is? Krijgen mensen met stem voorrang oid?

1 like

Ook gestemd hier, werkt prima zo met pool en Google Forms! Bedankt @GhentWatch voor de organisatie alweer!

:point_up: Ja dus

1 like

Het stemgeld wordt pas dinsdag afgeschreven van mijn bankrekening. Het PayPal pot systeem werkt dus anders dan een normale Paypal betaling. Normaal een dag of twee nu een week.

Ook geld overgemaakt, in mijn geval voor de Brunmontagne !
En nu afwachten…

1 like

Stand van zaken:

40 stemmen ontvangen. 39 betalingen ontvangen. (Naast de 2 dubbele betalingen)

1 voorstel heeft net de kaap van 25 stemmen bereikt dus we zijn alvast zeker van een HFLE2021!

27 likes

Welk voorstel? :blush::blush::blush:
Dit vraagt om 'n tussenstand :wink:

1 like

Het is traditie volgens mij, om dat niet te doen.

Ik meen dat @GhentWatch aangaf dit na verloop van tijd te doen… Mocht dit niet het geval zijn dan wachten we geduldig af… :blush:

Als je kijkt in de pot op Paypal, dan zie je soms een omschrijving staan. Op basis daarvan kom ik tot de volgende telling:

• Onbekend: 16
  • Brunmontagne : 17
  • Crusial: 9

Als ik echter dit topic doorloop en kijk naar de (openlijk bevestigde) stemmen, dan ligt het dichter bij elkaar:

• Brunmontagne: 7
  • Crusial: 6

Er zitten 42 stemmen in totaal in Paypal en ik begreep dat 1 van de ontwerpen zojuist 25 stemmen heeft gekregen. Dat betekent dat er 17 over zijn, dus in theorie kunnen ze het beiden zijn. Maar het neigt wel enigzins naar de Brunmontagne, gezien de voorsprong op beide platforms.

Deze resultaten bieden geen garantie voor de toekomst

Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar de stand, maar we zijn pas op een derde van de tijd, dus het zegt nog niets. Zeker met de relatief kleine aantallen hier, kan het nog vrij snel omslaan. Ik wacht met enige spanning op volgende week donderdag.

7 likes

Liever niet. Het is een goed gebruik om tijdens een stemronde geen tussenstand te melden.

2 likes

En zoals bij ieder échte stemming:
@putin Эй, просто проголосуй за Crusial

1 like

Goedkoopste wint gewoon,no worries :sunglasses:

Grappig, dat Poetin zich nu daarover ook al uitspreekt. Wat een vent, hè.

Ja en dat is nou net niet wat de bedoeling is lijkt me je stemt toch op de gene die je mooiste vind en wilt hebben? Dat je de prijs er in laat mee wegen is wat anders dan per definitie de goedkoopste te kiezen om die exacte reden.

1 like

Niet de bedoeling, wel een verklaarbaar gevolg.

1 like

Daarom zou ook een ondergrens in een “duur” jaar goed zijn m.i.

6 likes

Minimale specs dan of zoiets? Daardoor wordt het duurder. Want een minimale prijs gewoon omdat het zo duur moet zie ik ook niet helemaal gebeuren toch?

2 likes