Hier ben ik nou echt allergisch voor...

Seiko SKX, ik ben ongeneeslijk verklaard.

3 likes

Al die jaren 80 kinderklokkies van 2 tientjes. Casio FGW!@#-nog-wat die sommigen hier zo fantastisch vinden :persevere: en dan helemaal die "gouden ". Gewoon niet doen als je boven de 14 bent. Of boven de 1.75 m.
En oh ja , ook die grote dag, krom als een hoepel bovenop je wijzerplaat. Maakt niet uit welk merk, van Hamilton tot Rolex tot Seiko, ik vind het niks. Even een lelijk model als voorbeeld :

:weary::confounded::nauseated_face: nou is deze wel bizar lelijk btw, excuses :smiley:

edit : een datumloup !!
:point_down:t4: tnx @WernerManuel

7 likes

Een loep boven de datum. Allergisch is een groot woord, maar ik begrijp niet hoe dat mooi is.

5 likes

Voor de foto :wink:

2 likes

Deze bedoel je? :grin:

Edit : sorry dat was gewoon @provocatione

3 likes

Seiko, omdat werkelijk iedereen een heeft… En te kleine horloges op stevige polsen.

3 likes

Het kwartje valt bij mij gewoon echt niet Sjoerd.

2 likes

Haha! Gewoon een domme woordgrap. Provocatie lijkt op jouw naam.

Laat maar :joy:

5 likes

:grimacing: dat is um

3 likes

Ga weg! :joy:

2 likes

Ik vond em best leuk :joy:

3 likes

Ik ben allergisch voor de pip op de bezel net iets naast de 12. En G10/RAF straps op een horloge, kan ik ook niet zo goed tegen. Oh, en te smalle straps, houd ik ook niet van.

7 likes

Echt waar? Hè verdraaid nog an toe. :unamused:

1 like

Pepsi bezel… :nauseated_face:

3 likes

Kinderachtige bijnamen voor een horloge kan ik niet zo goed tegen. Kermit, Hulk, Batman, Smurf, wie verzint dat man?

5 likes

Ik vind hem nog best leuk.

Weet je dat dat het enige horloge is waar de dames op het werk echt interesse in hadden? De rest valt ze totaal niet op en boeit ze niet.

3 likes

Deze allergie gaat vanzelf over wanneer je de 45 passeert en ineens overal leesbrillen in huis neerlegt. Bij de meeste van mijn horloges met datum (en dat is dus bijna alle) zou zo’n loupje heel handig zijn. :roll_eyes:

8 likes

Nog iets waar ik allergisch voor ben; retargeting op internet.
Nu ik de horlogehobby gevonden heb word ik overdonderd met advertenties. Niet van Rolex of Omega maar van Playmobil achtige troep en slappe aftreksels van bekende merken.

Een paar impressies:

4 likes

Ik ben allergisch voor mensen die mijn Breitling zien en als eerst vragen “ is die nep of echt?”

5 likes

Hij was leuk Sjoerd, maak het nou niet mooier dan het is he… :joy:

2 likes