Hier ben ik nou echt allergisch voor...

Deze allergie gaat vanzelf over wanneer je de 45 passeert en ineens overal leesbrillen in huis neerlegt. Bij de meeste van mijn horloges met datum (en dat is dus bijna alle) zou zo’n loupje heel handig zijn. :roll_eyes:

8 likes

Nog iets waar ik allergisch voor ben; retargeting op internet.
Nu ik de horlogehobby gevonden heb word ik overdonderd met advertenties. Niet van Rolex of Omega maar van Playmobil achtige troep en slappe aftreksels van bekende merken.

Een paar impressies:

4 likes

Ik ben allergisch voor mensen die mijn Breitling zien en als eerst vragen “ is die nep of echt?”

5 likes

Hij was leuk Sjoerd, maak het nou niet mooier dan het is he… :joy:

2 likes

Als je een horloge nodig hebt om te weten welke datum het is, zou ik me om iets anders druk gaan maken dan om m’n ogen.

3 likes

Ik weet soms niet eens wat voor een dag het is, laat staan welke datum :joy:

6 likes

Op dit moment ben ik allergisch voor mijzelf!!

Heb geen idee wat ik met de collectie wil en het is op het moment een en al onrust :sob:

2 likes

Het is : save the ocean …

2 likes

En toch heb je een Rolex gekocht… Zal vast 904L plastic zijn wat ze gebruiken.

1 like

Eigenlijk interesseert het me niks welke datum het is, maar je moet hem iedere keer weer goedzetten. En dat is dan weer lastig als je het horloge zover van je af moet houden om het scherp te zien.

1 like

Altijd echt zeggen. Ze geloven je toch niet… :rofl::rofl:

2 likes

En ik ben allergisch voor al die zpelvouten hier :see_no_evil:

4 likes

Wahaaa😃

1 like

omdat het een dameshorloge is.

3 likes

How dare you. En die spelfout erin fietsen. U is evil. :angry::imp:

1 like

Dan kijk en huiver :joy::muscle:t2:

3 likes

Ik zag net je AD, waarom schrijf je eigenlijk zo veel af op dat ding?

2 likes

Als ik zeg waar ik allergisch voor ben, krijgen we het zoveelste Rolex-topic.

Ik ben niet de eerste koper. :sweat_smile: Nadeel van de Seiko prijsstijgingen is dat ze een stuk minder restwaarde behouden als je ze nieuw koopt.

Maar het horloge op de foto is een heel ander model, dat is mijn 7548 die niet te koop is :wink:

3 likes

Aah vandaar. Dacht al net een half jaar oud en al 50% afgeschreven. Wel jammer.

2 likes