Hier ben ik nou echt allergisch voor...

Het leuke is ook dat als je wat rond neust op het web, je echt nergens hier iets over kan vinden.
Elke combinatie van leather-Japanese-watch-different-bracelet-respect-strap-why-sapperdeflap geeft geen resultaten. Ook dus niet in het Nederlands, behalve de antwoorden die hier zijn gegeven.
Met andere woorden : iedereen lult maar wat :nerd_face:
Dus gewoon een bakje udon met aap.

4 likes

oooooooh ja hier wel. Maar hier zijn ze niet goed.

2 likes

Nieuwe topic voor RLC mss ? Met een poll.
Yeahhh.

3 likes

Mijn vrouw is zwaar allergisch voor sieraden met nikkel. Krijgt gewoon wondjes van.

1 like

Of na het zoveelste upje: ‘ik begin hem zelf weer leuk te vinden’. Kansloos…

3 likes

:joy::joy:

1 like

ik al een paar keer, vorige week zelfs nog. Zelfs een keer een SKX op een oyster band, dat moet wel een HFer geweest zijn eigenlijk.

1 like

Ik 1 keer! Was zo verbaasd dat ik niks durfde te zeggen. Stond met m’n mond vol tanden.

Dus alleen t mooiste spul voor haar!

2 likes

:joy::joy::joy: en “ ik zou het liefst zien dat hij binnen het Forum bleef” :joy::joy:

1 like

Allergisch voor 5 regels tekst op de wijzerplaat.

4 likes

Had ik al hommages genoemd? Nah ja, dan ook maar Rolex :rofl:

:scream:

Dat bedoel ik. Je struikelt over de Rolexen, maar een ordinaire SKX die zogenaamd iedereen heeft ben ik nog nooit tegen gekomen :thinking:

3 likes

Maar het is wel een algemeen statement, “de Rolexen”. Nogal logish dat er van alle Rolex modellen meer zijn dan van 1 specifiek Seiko model :stuck_out_tongue: De SKX is volgens mij ook meer een cultheld onder de horlogeliefhebbers dan dat het nou zo’n bestseller is bij iedereen.

1 like

Ah ja, dat klopt. Ok ok ok ok ok ok

2 likes

Je probeert elke keer achter de feiten aan nog oproer te veroorzaken en het lukt maar niet. Wat lijkt me dat vervelend voelen.

4 likes

Ik ben allergisch voor leer.

Telkens als ik met mijn schoenen aan in bed in slaap val word ik de volgende morgen wakker met een ontzettende hoofdpijn.

14 likes

De meesten van ons maken ons er wel eens schuldig aan. Ik zelf ook. Er is een vage scheidingslijn tussen vol trots iets vertellen of laten zien en ‘patsen’.

Ik heb het ook in het dagelijks leven. Ik wil graag een nieuwe aanwinst aan iedereen laten zien. Ook als ze het geen bal kan schelen XD. Maar als ze vragen wat het kost voel ik mij juist ongemakkelijk en noem ik (als het echt moet) desnoods een lager bedrag. En toen ik laatst een nieuwe auto kocht was het eerste dat ik deed naar mijn ouwe pa rijden en met hem een uurtje rond touren en samen de auto verkennen. Dat is meer kinderlijk enthousiasme dat ik (gelukkig) soms nog heb. Mensen die mij kennen weten dat. Maar het kan ook heel makkelijk als ‘patsen’ worden gezien. Want als ik iets moois heb ben ik dan wel “in your face”.

6 likes

Je zal gemist worden Chris. Wie houd dan Handavinci in het gareel?

Oh, ik hef m’n account niet op. Ik hou op met loeren voor consumptiedoeleinden. :slight_smile:

Genoeg is gewoon genoeg.

5 likes