Hier wordt ik heel stil van: modding een Rolex

En ik vind het resultaat fantastisch. Het mooie is dat de eigenaar/modder nu twee voor de prijs van anderhalf(?) heeft.

http://www.watchwallpapers.com/hte.htm

Menno

Zo, als ik toch eens zo handig was. Wat een mooi resultaat, zeg!

Eric

Super! :~

Prachtig resultaat!!!

Heel erg mooi (tu)

Een beste vooruitgang (tu)

De grap is dat Rolex me op zich niet veel doet, maar dit vind ik echt wel mooi!

Wat een gave reportage met mooie beelden!

Sorry, maar ben ik nou de enige die de niet gewodde versie mooier vind?!? Ik snap het niet helemaal…

Ik heb met beide modellen niet veel, maar het getuigt wel van een flink staaltje lef, wat mij betreft, om zelf te gaan klussen aan een kostbaar horloge.

Ik krijg hier de rillingen van. Waarom verbouw je een (waardevolle) vintage tot iets wat niet origineel is. Het komt op mij over als een Frankenwatch.

Maar goed, een ieder zijn lol zeg ik altijd maar.

Bloedmooi klokkie zeg!(tu)

Wow thanks for sharing!

Eindresultaat is prachtig. Maar om daarvoor nu een Rolex zo te verbouwen? Getuigt wel van lef.

Dat heeft hij netjes gedaan zeg! (tu)
Ik zou het niet aandurven, dat is een ding dat zeker is.

Een mooie reportage en inderdaad een ‘moderne Expl.2’ als resultaat. Maar toch heb ik liever mijn eigen Expl.2. Al maanden mijn dayly beater…

Wauw wat een daredevil. Het resultaat ziet er wel mooi uit. Al ben ik niet zo van de extra centrale wijzers.

Net wakker en komt ineens in me op dat ik de modding Rolex nu wel heel erg op een Steinhart vind lijken… http://www.steinhartwatches.de/de/OCEAN-VINTAGE-GMT,339.html
Offuh…is het eigenlijk andersom?

Mooie beelden. Het resultaat vind ik maar zo-zo. Uiteindelijk heb je een gmt die lijkt op een explorer Steve McQueen…en dat is het dan.

Neemt niet weg dat het een mooie reportage is…

The real deal:

Dit is geen Modding maar een complete Make-over ::o ::o ::o

Wel supermooi in beeld gebracht en heel zorgvuldig gedaan. Modding betekent voor mij een >Xsubtiele>X wijziging aan een bestaand ontwerp.