High-End Only

Ik wel ja

Edit: maar laten we deze discussie hier niet voeren. TS had wat anders in gedachten, en dat is een leuk ideee

3 likes

Uiteraard

Onderbouw die stelling eens!

Waarom? Kan dit niet gewoon een topic zijn met mooie plaatjes? Hou eens op met dat gezever.

18 likes

Neen

1 like

Akkoord.

De Akrivia RR-01.

Ik ben echt een fan van Rexhep Rexhepi. Hij is jong, ambitieus en gaat lekker door.

33 likes

Zeker wel en zou dat ook het liefst zien,maar de discussie is nu eenmaal aangewakkerd.:rofl:

Voor de goede orde,ik zie Rolex als een zeer gedegen horloge fabrikant die hele goede en betrouwbare horloges maakt,maar ook overhyped worden door de Rolex gekte die nu heerst.

Een standaard 3 wijzer horloge zonder verdere bijzonderheden die dik over de 15k gaat?
De prijs maakt het geen highend merk…de gekte eromheen laat het een highend merk lijken.

6 likes

Helemaal eens. Prachtig mooi horloge en merk.

1 like

Nog nooooooit van gehoord… maar ziet er schitterend uit

1 like

Mijn comment ging over het inruilen van de AP van David door een Rolex. Niet of het wel of niet high-end is :wink:

1 like

Waar moeten we Van der Gang plaatsen?
High end of niet?

mij ging het eigenlijk om de topictitel en Rolex in het algemeen.
Mijn visie op highend is houte horlogerie en de navenante prijskaartjes die daar aan hangen.:yum:

1 like

Leuk leesvoer:

En zijn horloges:

4 likes

Hoe high end dan?

Van deze ben ik al lang erg onder de indruk. ‘Samenraapsel’ van heel veel moois. Vaucher uurwerk met microrotor en Japans zaratsu polijstwerk voor kast, markers en wijzers. Kast in 37mm met brede lugs in Calatrava stijl. Voor mij een droomhorloge.

15 likes

Ik snap 'm nog steeds niet hoor.
:confused:

High end bij Rolex is meteen een beetje fout


.

Maar wel lekker
:grimacing:

4 likes

Dat is een understatement

:heart_eyes:

1 like

Ok. high end. Armin strom pure renosance.

Toch ook iets anders dan de gemiddelde Jaeger…

17 likes

Dat is niet eens in de buurt van high-end. Het is gewoon duur. En ja, die DD is wel lekker.

4 likes

Vind het ook niet echt high end.
Maar ik werd getagd dus ik dacht ook maar wat te posten :grimacing:
(allemaal de schuld van @Drebin)

3 likes