Wat is die laatste?
In eerste instantie las ik de topic titel als:Happy-End Only…maar desondanks mooi topic👌🏼
Leuk topic blijf hier graag foto’s kijken.
Mijn grail. Het is goed om een grail te hebben die volstrekt onhaalbaar is, omdat als ik deze zou hebben er misschien geen hobby meer is
A Lange Datograph Perpetual.
Ter illustratie van dit mooie doch verwarrende verhaal van taaiewillem een filmpje uit de tijd dat hij nog studeerde.
Verder: blijf mooie plaatjes posten.
Ik geloof dat ik die ook wel heel mooi vind. Iets minder klassiek, maar wel meer rust op de toch al drukke dial.
Chopard heeft de VJ 7750 en ETA modellen, maar alles wat in house is, is high end naar mijn mening.
Zenith is niet op het niveau van JLC of Chopard, laat staan op BP niveau. Ik heb het dan over afwerking.
Yep, deze een keer omgehad! Zeker een grail voor mij…
En grijze plaat ook mooier denk ik
Gewoon accepteren dat Rolex betreft afwerking en ontwerp niet bij de high end hoort… Online lees ik artikelen en zie ik op YouTube allemaal filmpjes dat Rolex, Omega het middensegment zijn, niet “echt” high end.
Mijn Holy grail die ik helaas nooit zal bezitten. De A. Lange & Söhne 1815 Rattrapante Perpetual Calendar Handwerkskunst.
Probeer je de discussie nu toch weer leven in te blazen Kasper? Ik ga niet happen, maar toch kudo’s voor her proberen👍🏻
Ik ben het eigenlijk wel eens met Kasper. ️