High Precision Quartz adviezen?

Juist de f100 en f900 zijn ook nog eens zonder sync super accuraat.

Yes, de bounce van de UX is übercool.
Mijn UX heeft ook een afwijking van minder dan een seconde per vier maanden.

Absolute aanrader!

1 like

Breitling Superquartz.
Amen.

Mijn radio controlled Citizen solar synced om 2 uur ‘s nachts omdat dan de kansen op goede ontvangst dan het grootst zijn. Je kan ook checken ‘s ochtends of dat is gelukt of niet, of het forceren. Ontvangst is hier in het oosten prima, maar niet overal gegeven. Ook zijn er verschillende systemen op de wereld, dus daar dan ook even op letten. De power reserve is geweldig en de power save mode ook. “Eeuwige” kalender tot 2100 zit ook op. Tijdzones zet je simpel met de kroon, en dan alleen de urenwijzer. Niet duur, maar wel groot met zijn 43mm. Vals spelen is het wel in mijn ogen, maar wel een fijn reishorloge waar je je geen zorgen over hoeft te maken.

Deze dus:

image

Voor een echte HAQ zou mijn voorkeur naar een GS of de Citizen Chronomaster uitgaan. Succes met kiezen!

Zouden ze die nu ook gaan maken met een kast van 40mm, de huidige UX is me toch even te groot.

Ik hoop het wel ja. Daarmee zouden m.i. Hun marktaandeel best wel eens aardig kunnen vergroten.

Deze is zo mooi!

Heb je deze in het buitenland gekocht?

Zou zoals @Bidle ook kiezen voor de chronomaster, man wat is dat een kunstwerk :heart_eyes:

4 likes

Kwarts is geen vies woord dat is duidelijk :grinning:.
De keus wordt er niet makkelijker op… had me niet gerealiseerd dat er zo veel mooie exemplaren op de markt zijn!

Zo kun je alles wel valsspelen noemen, als je van een traditionele mechanisch horloge uitgaat zijn alle vernieuwingen valsspelen.
Ik heb sinds kort de citizen CB0190-84E, een eco drive radio controled horloge en voldoet mij prima.

Deze wil ik ooit. (No worries, het uurwerkje in deze DS First Lady Moon Phase Precidrive verpakt Certina ook in horloges die eerder voor heren bedoeld zijn).

Een zeer simpele kijk op de zaken. Het is vals spelen omdat het horloge zelf niet meer de tijdwaarneming doet maar van een externe bron gebruik maakt.

1 like