Hij bekeek zijn N.A.. WAT ER TOEN GEBEURDE!

Heel apart…en erg gaaf. :+1: :+1:

1 like

Dit is de 176.0016. Een ongelofelijk fijn horloge… en een perfecte maat voor mijn polsen.

1 like

Wat een geweldig horloge! Ik heb dit nog nooit gezien op een ander horloge,dankzij dit forum toch weer wat opgestoken :hugs:

1 like

Die kop! Echt he, heel YouTube staat er vol mee!
Maar hier gebeurde inderdaad wel degelijk iets. Dit zijn de leuke verhalen en weetjes! Bedankt voor het delen!
:clap:

Edit: maar waar dient het voor!?

1 like

Heel mooi!

1 like

Mooi horloge, verhaal is nog mooier
Bedankt

1 like

Nee hoor ik heb er ook 1

6 likes

Mooi! Wat een prachtige kleur wijzerplaat

Geen idee. Het is een gimmick denk ik…

Lachen !! da`s Nerlands voor leuk :smiley: horloge en mooie vondst !

1 like

Leuk ding zeg, loopt deze nog (red) spot on.
Heel veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Haha mooi!

1 like

Ontzettend leuk horloge met bijzonder grappige complicatie!

Leuk te lezen stukje met toffe foto’s👍

Veel plezier ermee.

1 like

Haha, niet!?
Ik ben er echt reuze benieuwd naar.
Vind het wel echt vet, alsof er een lampje in zit die aan en uit gaat.

1 like

Ik heb er even goed naar gekeken. Ik kan geen functie bedenken. Echt niet. En op internet ook geen echte conclusie.

Wat me wel opviel: Elke keer dat de secondewijzer langs een indice gaat gaat het rode cirkeltje ‘aan’ . En dat is dus exact op het moment dat de wijzer langs de indice gaat. Dat is wel behoorlijke satisfying
Ergens doet denken aan een Quartz horloge

Dat tikt op de seconde terwijl een automatisch horloge altijd vloeiend loopt. Als je het zo bekijkt is het…

Een toekomstvoorspelling.:scream_cat:

1 like

Gefeliciteerd met je NA!
Net even het effect opgezocht op YouTube. Bijzonder :).

Lijkt een soort pre-led haha. Zeker leuk om te zien en tof dat je de werking met foto’s hebt laten zien.

1 like

Bedankt! Ja het is echt bijzonder. Onder UV licht is het helemaal vreemd.

2 likes

Ik zat ook te kijken op het web. Niets te vinden. L Maar zoals je al zei, een gimmick. Hij gaat wel exact per seconde dus ik en soort seconden indicator. Vandaar wellicht top second.

Ik wil er in ieder geval ook een, zo vet.

1 like

Wat vet.

1 like

:rofl: :rofl: :rofl: :joy: :joy: :joy:
Daar houd ik dan wel weer van, net als de tralies voor de cascadeur, nuttig? Nope, grappig, de een vind van wel de ander niet.

Maar On Topic: het is inderdaad intrigerend en verslavend om naar te kijken :+1: :+1:

1 like