Hirsch kwaliteit ?

Vandaag een Hirsch bandje ontvangen dat ik aankocht via horlogebanden.com

Heb inmiddels een mailtje gestuurd naar de leverancier met de vraag of dit “kwaliteit” is in hun ogen …
Centjes terugvragen en in de toekomst toch maar geen Hirsch bandjes of is dit een alleenstaand geval ?

Alleenstaand geval.

Alleenstaand geval

Ook alleenstaand geval. Leer ziet er wel goed uit.

Mag ik het zeggen?
Ik vind dat je wel erg snel bent met het stellen van de vraag : biedt Hirsch kwaliteit? Wacht nou eerst eens hun reactie af, geef ze een faire herkansing.
Ja, dat mag ik zeggen.

Yup…alleenstaand geval. Ik heb wel zo’n 15 verschillende Hirsch straps gehad en allemaal waren van perfecte kwaliteit.

Normale vraag van iemand die zijn eerste bandje ontvangt van dit merk en dan aan de forumleden naar hun (ongetwijfeld uitgebreide) ervaringen polst …

3 likes

Bij Hirsch kunnen ze zeker wel goede banden maken, dit lijkt me een incident. Ik ben er in ieder geval erg tevreden over.

1 like

Alleenstaand geval. Net als ik. :sunglasses:

6 likes

Alleenstaand geval.

Op zich prima bandjes, echter jammer dat ze alleen lengte maten 20cm (te lang) of 18cm (te kort) hebben, 19cm vind ik ideaal, lang genoeg zonder lange uitloper.

1 like

Yep, gewoon pech gehad. Nooit problemen mee gehad en ze houden het hier goed vol. Dat gezegd hebbende, moet dit natuurlijk wel netjes opgelost worden.

1 like

Geen alleenstaand geval…:wink:

Maar wel minder erg dan dit, heb hem inmiddels beetje gefatsoeneerd.

1 like

En net als @Arie_Kabaalstra

Ik zie mogelijkheden dit bij jullie beide weg te nemen…

2 likes

ga je nou weer leuren met je chick?

1 like

Begrijp je post eigenlijk niet …

~

Edit: Maar flauwe humor natuurlijk

3 likes

Hahaha!

1 like

waar staat die B voor?

2 likes

Dat is een hartje. Maar zoals je weet staat mijn hart altijd open voor anderen. Dus ik dacht ik laat bij jullie ook wat ruimte over…

1 like