Bij mij gaat het sinds we ons huidige huis gekocht hebben wel iets langzamer, maar het blijft wel gewoon doorgaan hoor.
Soms wat erin en soms wat eruit. Dat kan ook redelijk kostenneutraal.
In de randstad wel… huis is geen apartementsrecht
Wie wil er nu nog in de randstad wonen. Heb Amsterdam al 26 jaar achter mij gelaten, was toen al niet meer te harden. Amsterdam is al opgegeven trouwens.
Ongeveer iedereen in Nederland.
Horloges zijn de belangrijkste bijzaak die er is! Succes met het vinden van een mooie woning

heerlijke gashaard
Wat moet je daar nu weer mee?

Wie wil er nu nog in de randstad wonen. Heb Amsterdam al 26 jaar achter mij gelaten.
Ik, en velen… in een stad in de Randstad… omdat je blij wordt van mogelijkheden, theater, bioscoop, musea, historisch centrum, terrassen, bakken aan horeca op loop/fietsastand, Nederlandse/Syrische/Turkse/Afghaanse/ Iraanse/Surinaamse/Armeense/Marokkaanse/Libanese/Eritrese/Iraakse etc winkels. Voetbal, festivals etc
Directe verbinding met andere steden in de Randstad met auto en trein en daarmee de mogelijkheid een leuke baan te vinden.
Alles wat je beschrijft is letterlijk in iedere grote stad te vinden. Maar hou lekker die randstadillusie in stand hoor, dan wonen wij allemaal relatief goedkoop net er buiten.
Niet in hengelo… of den Bosch… of assen
Ik zei grote stad. Dus dan vallen Hengelo en Assen al af.
In Den Bosch is alles wat bg1 beschrijft zeker wel te vinden. Bron: Ik kom er dagelijks.

Alles wat je beschrijft is letterlijk in iedere grote stad te vinden. Maar hou lekker die randstadillusie in stand hoor, dan wonen wij allemaal relatief goedkoop net er buiten.
Heel veel werk is niet buiten de Randstad te vinden.
En de dingen die ik verdernoem nooit op die schaal.
En ja, daarom betaal je (onevenredig veel) meer.
Maar je leven behelst meer dan je huisprijs.

In Den Bosch is alles wat bg1 beschrijft zeker wel te vinden. Bron: Ik kom er dagelijks.
Ik heb een zwak voor ‘s Hertogenbosch daar is veel en de sfeer is er zo fijn, maar niet al het werk, maar goed… de vier grote steden zijn wel goed bereikbaar.
Voetbal…
Ik ben in de buurt van Den Bosch opgegroeid… maar alles buiten Amsterdam (en in mindere mate Rotterdam) in Nederland is een (groot) dorp.
Geven en nemen in een relatie.
Nu glaasje wijn en hij staat aan… ze is blij
Tsja … ik word gelukkig van het “ons kent ons” op de Veluwe, … maar ieder zijn voorkeur gelukkig

Voetbal…
“Wie arrr bloe wie arrr weitt wie arrr fukking dainameit”
Zomaar een greep uit de prachtige symfonieën die ten gehore worden gebracht in de vliert
Voetbal op hoog niveau
Ooit in Eindhoven geweest? Meer werk dan daar zul je niet vinden.
Behalve grachtenbootchauffeur, da’s waar.
Komop, fc den bosch mag geen voetbal heten.

Meer werk dan daar zul je niet vinden.
Provinciaal op de tenen getrapt? Eindhoven doet leuk mee hoor, net zoals de rest van Oost Brabant… maar het is niet de randstad.

buiten de Randstad
Sowieso de meest wijze keuze die je ooit zal maken vermoedelijk
Hahaha, precies de reactie die ik verwachte.
Ik heb NIETS met Eindhoven, maar ik ken Nederland wel een beetje. En dat is echt (!) groter dan de probleemgebieden rond Amstel en Maas.