Zeer netjes gemaakt!
Vakmanschap is Meesterschap!
Dat hoort bij dit soort projectjes
Dat valt wel mee, denk ik. Er is niet voldoende zuurstof in de safe daarvoor, maar de hitte van een woningbrand komt zo gemakkelijk binnen. Dat kan zo oplopen tot 600°C buiten de safe, dus elke opening die niet is afgeschermd, is funest voor de inhoud.
Erg netjes gedaan, mijn complimenten!
Keurig!
Complimenten!
Is de safe dan nog wel brandbestendig?
Jawel, er is een speciale doorvoer in de achterwand van de kluis, ondanks dat voldoet het nog steeds aan de benodigde veiligheidsklasse.
Die kans acht ik erg klein, alles draait op 5V en de adapter is goed afgezekerd intern.
Als en motor oververhit zou raken zou dit niet meteen tot brand leiden verwacht ik
Mijn beste,
Chapeau!!
Mijn complimenten voor deze vernuftige creatie!!
Ik wens je er een opwindende tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Dank! Gaat zeker lukken
Zo! Mega gaaf. Ziet er tof uit.
Gaaf gedaan! Ik zie ook dat de originele winder en Benson Black Series was. Hoe bevalt deze? Is Benson kwalitatief hoogwaardig zoals het op de site doet overkomen?
Hoe bevalt deze? Is Benson kwalitatief hoogwaardig zoals het op de site doet overkomen?
Ja en nee… De support van Leon en team is erg goed, dat scheelt.
Afwerking is erg goed, kast zit stevig in elkaar, goede scharnieren, motoren zij erg stil. Prima individueel in te stellen maar de electronica heeft al iets te vaak af laten weten. Keurig opgelost met nieuwe firmware maar doet af aan de kwaliteit van de rest.
Inmiddels is ie probleemloos z’n rondjes aan het draaien.
Heel erg gaaf gemaakt!
Indrukwekkende kluis.
Dat ding is zó zwaar dat je die onmogelijk op zolder kan zetten. Voor mij dus helaas té groot.
Prachtig stukje handigheid trouwens.
Echt heeel gaaf gemaakt zeg.
Supergaaf zeg! Geeft vast een voldaan gevoel. Veel plezier ermee!
Dank voor je reactie! En nogmaals waanzinnig geslaagd project!
Mooi project
Wauw…