Mooi gedaan
Niet normaal hoe knap
Mooie kluis geklust met hoofdletter K
Netjes geworden. Tip voor de volgende keer, gebruik
gegrond mdf. Dat scheelt enorm met schilderen.
Kaal mdf is net een spons. Zaag randen ook eerst een likje grondverf geven.
Wat kost zo’n kluis ongeveer en waar in hemelsnaam koop je zoiets???
Mooi gedaan trouwens, ziet er toch echt uit als vakwerk. Chapeau!!
Gewoon online , er zijn diverse shops die thuis leveren , geheel wordt op een pallet aangeleverd , daarna op z’n plek zetten en verankeren met een paar man en klaar.
Kosten variëren , hangt af van de veiligheidsklasse. (Tot 90K in dit geval)
Haha, dank je maar ik hoop dat dit de laatste keer was.
Prachtig gemaakt! En zoiets zelf maken geeft veel voldoening
Vakwerk man, echt knap gedaan…
Ik heb een vergelijkbare kluis staan, you just planted a seed…
Ik ben onder de indruk. Wauw.
Heb je toevallig nog foto’s van de Benson Watchwinder voordat ie gedemonteerd werd? Ik ben benieuwd naar wat detail opnames om een beeld te krijgen van de kwaliteit en afwerking
Nice! Erg fraai gedaan
Ach, je loopt zo weer tegen een volgend karwei aan. een badkamer kast, tv meubel enz.
Als je een keer de smaak te pakken hebt.
Je mag trots zijn op je werk! Leuk topic en een heel mooi resultaat voor iemand die de skills ontbeert.
En uiteindelijk vele malen leuker dan zo kopen en daarbij weer een hoop geleerd.
Edit: hoeveel tijd heb je erin zitten als ik vragen mag? En mag ik ook vragen wat je nu aan materiaalkosten kwijt was?
Goed gedaan, dan lukt een lampje toch ook nog wel?
Ik doe het je niet na!
Mooi hoor! Kuddo’s
Sorry nee. Ik heb de kast nog staan uiteraard, als je naar iets specifieks op zoek bent laat maar weten dan schiet ik een paar foto’s voor je
Geweldig vakwerk,dit is toch veel leuker als kopen.
Klopt, zelf doen is erg leuk.
Hoeveel tijd weet ik niet meer, meerdere avonden omdat er een hoop mis is gegaan gedurende het proces. Uiteindelijk stelt het niet veel voor als je weet wat je moet doen en de skills hebt. Een meubelmaker heeft het frame in een avond in elkaar.
Ik denk ik met alles bij elkaar dik 40 uur verspreid over meerdere weken.
Materiaalkosten vallen mee, rails waren €18, mdf is 12mm en €6 per plaat, beetje grondverf en verf, totaal €25. En natuurlijk een watchwinders als donor
Omdat ik niet veel in huis had heb ik het meeste uitgegeven aan gereedschap eigenlijk… Maar dat wordt weer gebruikt binnenkort en telt niet mee.
Hoe zijn de kussentjes bovenin en de binnenbekleding? Hoe is de lak op de kast. De sluiting van de deksel etc.
Lampje werkt inmiddels ook, microswitch op het slot en gaan. (daar ben ik dan wel weer heel handig in ) Led stripje uit de watchwinder gehaald.