HODINKEE bring a loupe

De Tudor sub is wel heel bijzonder !

Oké, dit is hem, een tudor submariner uit mijn geboortejaar.
Ik heb een tweede graal.

Ik ga er morgen door! :slight_smile:

Leuk verhaal die unieke ‘clasp-case’ Vacheron, net als de ‘made in japan’ daydate president bracelet op die witgouden 1803.

Heerlijke fab suisse Omega tank ook, én een fijne Tissot voor @wbcoupe :wink:

Leuke editie!

3 likes

Ik had deze toevallig al gezien, en ik zou persoonlijk van deze set toch de Tissot overslaan en voor die werkelijk prachtige Omega Tank gaan. :heart_eyes::heart_eyes:

Die overigens allang verkocht is…:sunglasses:

2 likes

Voor mij steelt die prachtig dunne Audemars Piguet volledig de show!

2 likes

Eens, voor mij ook. Een heel bijzonder model en dan ook nog in witgoud :+1:.

2 likes

Ik vind die Zodiac ook wel heel gaaf

De Zodiac is voor 2601 euro verkocht inmiddels. Heb nog even overwogen mee te bieden maar de verleiding toch weten te weerstaan.

Er zit dits keer niets bij voor mij.
Misschien wel voor jullie.

Soms lees ik bring a loupe als er iets tussen zit dat me boeit.

1 like

Ik vind die Angelus caliber 215 heel erg fraai. Prachtige kleurcombinatie, mooi formaat, mooi merk. Als ik rijk was had ik gehapt.

1 like

Die Agelus is inderdaad fraai, maar die lume is zo egaal van kleur dat het me niet zou verbazen als het een relume, en misschien ook wel een redial is. :thinking:
(Wat ik voor een horloge van die leeftijd overigens geen schande vind)

1 like

Persoonlijke favoriet dit keer is de Breitling

1 like

Voor mij ook.

1 like

De nieuwe!!

Lees zeker ook even de comments want dat Speedmaster prototype blijkt toch controversieel to say the least…

1 like

Werd niet warm van deze versie…

1 like

Er is er weer een:

Ik ben wel gecharmeerd van de Jaeger leCoultre Futurematic, maar ben niet de enige. Veilig staat inmiddels op ruim 7000 euro… Pffieeuw

2 likes

Wordt toch niet erg warm van Hodinkee als ze een gouden polerouter aanprijzen met vrij scherpe kast en dan een case back waar de serial en ref helemaal weggepolijst is.
IMHO klopt dat niet helemaal
En dan ook nog een 5000 US$ verhaal erbij.
Verkoper heeft m paar maand geleden van ebay gehaald.

Kan natuurlijk zijn dat ie door een haai gedragen is, die hebben een grof velletje lol

1 like

Hodinkee wordt door deze meneer ook vaak genoemd.
https://forums.watchuseek.com/f11/bring-brain-xxxvi-5089051.html#/topics/5089051

2 likes