HODINKEE bring a loupe

Oef. En tamelijk uitgesproken ook. Ik blijf Bring A Loupe een leuk topic vinden, tegelijkertijd is het niet echt goed voor de geloofwaardigheid van Hodinkee. Ben benieuwd hoe ze hiermee omgaan.

1 like

Ik weet dat er veel kritiek komt op Hodinkee, maar ze hebben gewoon mooie rubrieken en verhalen. Niemand doet het ze na. Kijk maar eens naar bring a loupe, talking watches. Er worden verhalen gebracht die voor de vintage liefhebber eindelijk eens wat diepgang hebben. Ik ben fan.

1 like

Zeker een mooie site, af en toe wat beter de feitjes controleren.

1 like

Die mooie verhaaltjes hebben de gebroeders Grimm ook :grin:
Een afgedragen gouden polerouter, waarvan geen serial meer te bekennen is naar de top van 5K prijzen, vind ik niet kunnen.

Of misschien toch maar dan noem je het SF

Je moet zelf je huiswerk nog doen inderdaad, maar dat heb ik altijd al gezegd. Laatst nog met dat zogenaamde Speedmaster prototype. Het is een leuke site voor sfeer, charme en lekker over vintage keuvelen, maar neem er geen koopadvies van aan zonder je eigen checks.

1 like

Zo ist maar veel mensen denken dan gelijk dat ze topprijzen kunnen ontvangen voor eenzelfde afgeragde polsversiering.
Onervaren kopers denken oh H… schrijft het dus het zit wel goed.

En de echte goede exemplaren … vul zelf maar aan.

Prachtige Tissot @wbcoupe
Wel 48k :sweat_smile:

2 likes

Dat is inderdaad wel een van de mooiste 33.3’s die ik ken. :ok_hand::ok_hand:
Al is 48k vragen natuurlijk volkomen buiten proporties. :face_with_raised_eyebrow:

Heerlijke selectie deze keer!

2 likes

Ahhh man, die 5512. So creamy!

Geef mij die mido maar…

Hodinkee kwaliteit…

Wat een gedrocht. En dan ook nog die prijs…

Heb hier nog een mooi verhaal over. Maar ik wacht daar even mee tot die verkocht is :slight_smile: wordt vervolgd

3 likes

Smaken verschillen :blush:

1 like

Volgens mij issie verkocht :yum:

2 likes

Ah top. Ik heb de zoon van de eigenaar (was 3/4 jaar geleden dus weet niet meer exact of het zijn zoon was maar in ieder geval familielid) in de winkel gehad en hij wilde de plaat vervangen want hij vond hem lelijk haha. Moest lullen als brugman om dat idee uit zn hoofd te halrn.

2 likes

Yikes! Dat is je gelukkig gelukt. Was behoorlijk zonde geweest. Wat wou hij er ook in stoppen?

Gelukkig wel:D…

1 like