Pardoes is Hodinkee een “project” van LVMH. Vermoedelijk al geruime tijd. Geen wonder dat er zoveel twijfel is, die ik deel, over de objectiviteit en onafhankelijkheid van Hodinkee.
Hodinkee’s goed recht natuurlijk. Als die money train voorbij komt en je wil die graag pakken, dan moet je het zeker niet nalaten. Uiteindelijk is het gewoon business.
Als de kwaliteit van het medium drastisch afneemt, verliest het zijn status vanzelf weer en komt er waarschijnlijk een ander (tijdelijk beter) voor in de plaats.
Eerlijk gezegd denk ik eerder dat LVMH hiermee aan geeft dat ze samen met Hodinkee iets aan het doen zijn/hebben gedaan. Anders hadden ze het wel acquisitie genoemd.
Enige kritische blik was er sws al nooit. Het waren leuke filmpjes en mooie plaatjes, maar het was nooit echt een review. Je werd alleen ontzettend lekker gemaakt haha. Zou begrijpen dat zo.n grote partner best wat invloed wil hebben in zo.n geweldig marketing apperaat,maar het kan nog steeds gewoon een samenwerking zijn ipv overname. Voor een eerlijke review moest je sws al ergens anders zijn.