Hodinkee is van LVMH

Goeiesmorgens,

https://www.lvmhluxuryventures.com/projects-en/

Pardoes is Hodinkee een “project” van LVMH. Vermoedelijk al geruime tijd. Geen wonder dat er zoveel twijfel is, die ik deel, over de objectiviteit en onafhankelijkheid van Hodinkee.

Fijne dag.

68 likes

Pats boem. “I’m just gonna leave this here…”

5 likes

Hoi Jasper,

Interesting! Dank je voor het delen.:+1:

1 like

Tot zover Hodinkee :neutral_face:

4 likes

Staat er ook per wanneer?
Kon het er niet uit opmaken.

Ik kan mij goed voorstellen dat die Hodinkee Toys… euh Boys een keer willen cashen en het verkopen aan zo’n club.

Daarmee is het geen project maar een aankoop. Tenzij het vanaf dag 1 van hen was. Dan heb ik er niks over gezegd en ga ik er grappen over maken.

5 likes

Staat 16 oktober bij dus neem aan vanaf die periode

3 likes

Dan is het toch een aankoop en geen project?

Dat dus. Jasper bedankt voor het delen!

Wel lachen dan toch dat ze er een plaatje van een Rolex naast zetten :slight_smile: Zelfs voor LVMH het ultieme doel? Uiteindelijk wil je toch een Rolex…

2 likes

Hodinkee’s goed recht natuurlijk. Als die money train voorbij komt en je wil die graag pakken, dan moet je het zeker niet nalaten. Uiteindelijk is het gewoon business.

Als de kwaliteit van het medium drastisch afneemt, verliest het zijn status vanzelf weer en komt er waarschijnlijk een ander (tijdelijk beter) voor in de plaats.

5 likes

Misschien dat ze toch nog eens een travel clock verkopen als ze er een LV logo opplakken.

1 like

Eerlijk gezegd denk ik eerder dat LVMH hiermee aan geeft dat ze samen met Hodinkee iets aan het doen zijn/hebben gedaan. Anders hadden ze het wel acquisitie genoemd.

Wat is überhaupt het probleem?

2 likes

9 likes

Het schijnt dat LVMH nog een horloge-site zoekt, iets met een actief forum en leuke leden…:relieved:

10 likes

Bedankt voor het delen, maar Poooohhh wat valt dit mij tegen van Hodinkee.
Objectiviteit van Hodinkee :money_with_wings:

1 like

Uit dit bericht valt precies niks te herleiden.

1 like

Bestaat weer niet, maar Hodinkee zit wel aan de kant van het spectrum wat de illusie niet eens probeert te handhaven.

5 likes

8 likes

Enige kritische blik was er sws al nooit. Het waren leuke filmpjes en mooie plaatjes, maar het was nooit echt een review. Je werd alleen ontzettend lekker gemaakt haha. Zou begrijpen dat zo.n grote partner best wat invloed wil hebben in zo.n geweldig marketing apperaat,maar het kan nog steeds gewoon een samenwerking zijn ipv overname. Voor een eerlijke review moest je sws al ergens anders zijn.

2 likes