Hodinkee is van LVMH

Tien Euro blijft een joetje,
honderd piek dat is een meier

Vijfentwintig is een geeltje
en je partner is je vrijer
Alle meissies noem ik wijven
en voor jongens zeg ik gozers

4 likes

Dat slaat werkelijk nergens op voor een Belg, maar toch bedankt voor de info :woozy_face: :smile:

1 like

Wat is LVMH???

Ik heb nog nooit op “hodinkee” gekeken dus dat is mij ook niet geheel bekend ik ken alleen de specials die op de markt komen met hun naam eraan, dus dacht dat het een merrk was of horlogemaker was en dus wat is het ontstaande probleem??

het is dan ook Damsko slang, het meeste komt uit het Surinaams, de Bijlmer zit vol met dat volk

1 like

Nee hoor. Fratello is zelfstandig;

Anders had daar een andere eigenaar van de bv gestaan.

LVMH

Bedrijf

Beschrijving

Louis Vuitton Moët Hennessy of Moët Hennessy Louis Vuitton is het grootste conglomeraat ter wereld van luxeproducten. Het Franse bedrijf is gevestigd in Parijs en beursgenoteerd aan Euronext Paris, waar het onderdeel uitmaakt van de CAC 40 index. De familie Arnault is de belangrijkste aandeelhouder in het bedrijf. (https://nl.m.wikipedia.org/wiki/LVMH)

(EPA)€ 475,20 +6,35 (+1,35%)

Die doen dus alles voor geld :moneybag:kort samengevat. :wink:

1 like

Ok… ik dacht toch echt dat ik RJ wat anders hoorde zeggen laatst. zal eens kijken of ik dat kan terugvinden.

Dat is een hele andere OP dan waar we het normaal gesproken over hebben op HF!

1 like

@Climholland dit is er wel eentje voor de woordkoning

1 like

Jasper ook toch? Hij was 2 toen dit op tv kwam…:rofl:

1 like

Maar die opende ermee…is het al zo oud?
Ik heb de dierenwinkel ook nog gezien

Dat is uit 1995-1998… ik denk dat het echt iets voor de 35 plussers is…

Stond vanochtend bij de bushalte…

2 likes
  1. Antwerpen.

14 bruine vogels… :rofl:

1 like

Oh men…ook om het randje Edgar…

ga mijn vhs banden van debiteuren crediteuren er zo bij pakken. Ongekend hilarisch

2 likes

Haha maar YouTube bracht de oplossing. Heerlijk. Ook van Kooten en de Bie horen bij de opvoeding!

1 like

Bestaat niet bij iemand die iets probeert te verkopen en dat is op zich logisch.

Ik volg geen sites meer zoals Hodinkee, ander soortige “influencers” of vergelijkbare YouTube roeptoeters. Ze preken allemaal voor eigen parochie.

Ik trek al jaren mijn eigen plan als het op horloges aankomt. En dat bevalt prima.

Ik vind fratello best goed. Voelt voor mij in elk geval vaak een stuk eerlijker aan.